تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری

به گزارش شهر وبلاگ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: براساس توافق صورت گرفته با شرکت مخابرات تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی استان به فیبر نوری در دستور کار نهاده شد.

تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری

علیرضا راشکی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: تکمیل زیرساخت های مخابراتی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نشست تیم فنی این شرکت با مدیرعامل شرکت مخابرات استان مورد تفاهم نهاده شد و مقرر شد هرچه سریعتر نسبت به برطرف مسائل مخابراتی این شهرک ها و نواحی اقدام لازم انجام گردد.

وی با بیان اینکه در این نشست مقرر شد نسبت به امضای سه قرار داد اقدام گردد، افزود: در این تفاهم نامه مقرر شد تکمیل زیرساخت های مخابراتی نواحی صنعتی پسابندر، نگور و شهرک صنعتی چابهار پیش بینی و در اسرع وقت نسبت به برطرف مسائل مخابراتی شهرک ها و نواحی مذکور اقدام لازم انجام گردد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: علاوه بر این تجهیز این شهرک ها و نواحی صنعتی به فیبر نوری نیز در دستور کار نهاده شد.

وی افزود: شهرک های صنعتی رامشار، کامبوزیا، زابلی (مهرستان) و سراوان نیز اولویت بعدی تفاهمنامه برای انجام فیبر نوری و برطرف مسائل مخابراتی است.

راشکی تاکید نمود: اتصال به فیبر نوری و افزایش سرعت اینترنت راه را برای رونق کسب و کار واحد های تولیدی در فضای مجازی هموار می نماید و صاحبان صنایع در چنین بستری قدرت رقابت بهتری را پیدا می نمایند.

استان سیستان و بلوچستان دارای 11 شهرک و ناحیه صنعتی است.

ه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 249

به "تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان به فیبر نوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید