بیوگرافی بابک جهانبخش

به گزارش شهر وبلاگ، بابک جهانبخش متولد اول فروردین سال 1362 برابر با 21 مارچ 1983 در بخومآلماناست. او از 5 سالگی نوازندگی پیانو را زیر نظراستاد آلمانی در مدرسه موسیقی آزاد شهر بخوم شروع نمود و بعد از تحصیلات پدرش و پساز بازگشت به ایران علاقه خود را به موسیقی بیشتر دید و به صورت جدی تر موسیقی شرقیرا دنبال کرد. پدر یکی از دوستان او استاد مسعود میردامادی صدای او را شنید و با تاییداستعداد و صدای بابک جهانبخش بهترین مشوق او شد و این باعث شد تا بابک جهانبخش خیلیحرفه ای شروع کند و دوره های آموزشی جدید را طی کند و در سال 76 مجوز رسمی خود را ازصدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت کند.

بیوگرافی بابک جهانبخش

اوایل، موسیقی بابک جهانبخش سبک پاپ سنتی را دنبال می کرد امابه پیشنهاد یکی از اساتید موسیقی سبک او را از پاپ سنتی به پاپ تغییر دادند و پذیرشاین پیشنهاد باعث شد چند سالی وقفه در فعالیت های بابک جهانبخش بیفتد اما در این مدتاو به آموزش و فراگیری دیگر دوره های موسیقی پرداخت و انتها در سال 82 تولید اولینآلبوم او شروع شد و در سال 84 آلبوم چی شده؟ را روانه بازار کرد و در همانسال هم به عنوان دومین پدیده سال انتخاب شد.

آلبوم دوم او درسال 87 با نام بی اسم، آلبوم سوم او در سال 89 با نام احساس و آلبوم چهارم او در سال 90 با نام زندگی من و 91 با نام من و بارون منتشر شد.

از مواردی که می توان در مورد بابک جهانبخش یاد کرد اینکه او پس از یادگیریپیانو نوازندگی گیتار را نیز فرا گرفت و سپس مبانی آهنگ سازی و تنظیم دوره های تئوریکموسیقی را زیر نظر اساتید بزرگ موسیقی همچون مرتضی دلشاد، مجتبی میرزاده، مسعود میردامادیو ... طی کرده و با موفقیت به اتمام رساند .بابک جهانبخش در رزومه کاری خود اجرای چند تک آهنگ مناسبتی را نیز داردکه آنها در آلبوم هایی با نام هشت، خاص و ... ارائه شده است همچنین او چندین تیتراژتلویزیونی و سینمایی را نیز اجرا کرده است .او با برگزاری کنسرت های فراوان در ایران و خارج از کشور تجربه بسیار خوبیدر زمینه اجرای زنده دارد .

آلبوم هفتم بابک جهانبخش با نام مدار بی قراری است که این آلبوم، آلبوممتفاوتی از او می باشد، این آلبوم به تهیه کنندگی محمد رضا خان زاده مدیر برنامه خودو مدیر عامل شرکت اکسیر نوین تهیه شد و روانه بازار گشت .

عکس همسر و فرزند بابک جهانبخش

منبع: وبسایت بابک جهانبخش

منبع: setare.com
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 106

به "بیوگرافی بابک جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیوگرافی بابک جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید