بهترین ایرلاین های کیش

به گزارش شهر وبلاگ، با توجه به افزایش اهمیت امنیت پروازهای داخلی در سال های اخیر، اطلاع از نوع ایرلاین های هر راستا بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است.

بهترین ایرلاین های کیش

در واقع می توان گفت که نوع ایرلاین یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب پرواز در هنگام جستجوی بلیط مورد نظر است. به عنوان مثال هنگام خرید بلیط تهران کیش شما با فعال کردن فیلترهای متعدد می توانید پرواز خود را بر اساس اولویت های خودتان انتخاب کنید و مثلا لیستی از پروازهای موجود کیش ایر را به عنوان انتخاب اول خود مشاهده نمایید. در این راستا بیشتر سایت ها از جمله سایت های هالیدی با امکان خرید بر اساس فیلتر های موجود به شما قدرت انتخاب پرواز مد نظرتان را می دهد.

بهترین راه سفر به کیش راستا هوایی است ولی از آنجایی که قیمت بلیط هواپیما نسبت به بقیه وسایل نقلیه بالاتر است، شما می توانید با خرید بلیط ارزان کیش به صورت چشمگیری در کاهش هزینه ها موثر باشید. معمولا مسافران برای سفر به جزیره کیش هواپیما را به سایر وسایل نقلیه ترجیح می دهند، زیرا سفر با هواپیما علاوه بر سریع تر رسیدن به مقصد، آرامش و راحتی را برای مسافران به همراه دارد. طبق آمارهای اعلامی از فرودگاه بین المللی کیش روزانه بیش از 23 پرواز به مقصد کیش در حال انجام است.

در این مقاله قصد معرفی بهترین ایرلاین سفر به کیش را داریم.

کیش ایر

خطوط هوایی کیش ایر با رعایت تمام استانداردهای لازم بین المللی دارای گواهینامه IOSA (آیوسا) است. این ایرلاین برای سفر به مقصد کیش بهترین و مطمئن ترین گزینه است، زیرا تمام مواردی که برای مسافران معمولا در انتخاب ایرلاین اهمیت دارد از جمله؛ خدمات بسیار متنوع و متعدد، ارائه میان وعده های خوشمزه در طول راستا و برخورد گرم و صمیمی پرسنل را دارد.

شرکت هواپیمایی کیش ایر که در سال 1371 در شهر ساحلی کیش تاسیس شده است. پروازهای این ایرلاین با هواپیماهای ام دی و فوکر 50 و فوکر 100 برای مقاصد داخلی و خارجی انجام می گردد.

کیفیت خدمات و صندلی های این ایرلاین نسبت به ایرلاین های دیگر بسیار معمولی است و از این جهت قیمت بلیط این ایرلاین نیز کمتر از ایرلاین هایی چون ماهان و ایران ایر است.

هواپیمایی ماهان

اسم هواپیمایی ماهان برای تمامی مسافران آشنا است و مسافرانی که زیاد با هواپیما سفر می کنند، حداقل یکبار سفر با هواپیمایی ماهان را تجربه کرده اند، خطوط هوایی ماهان که در سال 1371 ساخته شده است، یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی ایران محسوب می گردد و برای بیش از 40 مقصد داخلی از جمله کیش و مقاصد بین المللی پرواز دارد.

تجربه پیروز خطوط هوایی ماهان، این شرکت را جز بهترین شرکت های هوایی در خاورمیانه و جز بهترین برند هوایی در کشور ایران قرار داده است و البته لازم به ذکر است که این ایرلاین جوایز ویژه ای را در سالیان متعدد کسب کرده است.

کلاس های پروازی ماهان با توجه به اینکه مقصد داخلی یا خارجی باشد متفاوت است برای مثال؛ برای پروازهای داخلی دو کلاس وجود دارد که عبارت اند از؛ کلاس معمولی و کلاس تجاری

در کلاس معمولی پروازهای داخلی با وعده های غذایی ایرانی و خارجی از مسافران پذیرایی می کنند و همچنین برای سرگرمی مسافران در طول راستا هر کابین مجهز به یک تلویزیون جداگانه است.

در کلاس تجاری پروازهای داخلی علاوه بر امکاناتی که در کلاس معمولی وجود دارد این کلاس ها مجهز به سیستم پخش دی وی دی و MP3 برای هر مسافر است و همچنین جهت استراحت مسافران پتو و بالش نیز ارائه می گردد.

با توجه به توضیحات ذکر شده این ایرلاین جزو بهترین ایرلاین سفر به کیش است.

ایران ایر

در سال 1340 با ادغام دو شرکت ایرانیان ایرویز و شرکت پرشین ایر سرویس، شرکت ایران ایر تاسیس شد.

در آن زمان پروازهای ایران ایر با نام هما انجام می شد که از معروف ترین فعالیت های این ایرلاین با نام هما، پروازهایی است که حجاج برای سفر به حج می رفتند اما برای سفرهای بین المللی با نام ایران ایر شناخته شده است.

جالب است بدانید که این ایرلاین ابتدا تنها برای مبدا تهران به مقصد مشهد پرواز داشت، اما بعدها این شرکت جزو ایرلاین های رسمی ایران قرارگرفت و حامل پرچم ایران شد و امروزه با دارا بودن 36 فروند هواپیما برای بیش از 60 سفر به مقاصد داخلی از جمله سفر به جزیره کیش و مقاصد خارجی مسافر جا به جا می کند.

ایرلاین ایران ایر دارای دو کلاس پروازی اکونومی و هماکلاس است که هماکلاس دارای صندلی هایی نرم و راحت اند و به گونه ای بین صندلی ها فاصله ایجاد شده است تا مسافران به راحتی بتوانند استراحت کنند، همچنین امکانات و خدمات پذیرایی هماکلاس بسیار متنوع است.

بلیط هواپیما کیش تهران معراج

شرکت هواپیمایی معراج ایر که در سال 1389 تاسیس شد، بهترین گزینه برای کسانی است که قصد سفری ارزان از شهر تهران به کیش را دارند، البته لازم به ذکر است که پروازهای این شرکت توسط ایرباس 100-319 ، ایرباس 200-320 و ایرباس 300-600 صورت می گیرد که همگی آن ها پروازهای با کیفیت و مطمئنی هستند.

بلیط هواپیما کیش تابان

ایرلاین تابان که در سال 1385 تاسیس شده است با 5 فروند هواپیما ام دی با سطح کیفی متوسط در بیشتر روزهای هفته به صورت منظم پروزاهایی را به مقصد کیش دارد.

بلیط این پروازها معمولا به دلیل کیفیت متوسط هواپیماهای آن، بسیار ارزان و مطلوب است.

پیشنهاد میکنیم اگر به دنبال پرواز ارزان هستید از بلیط لحظه آخری تهران کیش استفاده نمایید; چون یکی از بهترین راه های پیدا کردن بلیط ارزان جستجوی بلیط لحظه آخری است.

ایرلاین آسمان

هواپیمایی آسمان با دارا بودن 23 فروند هواپیمای ایرباس، بوئینگ، فوکر و ای تی آر یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی است که برای تمامی مقاصد داخلی از جمله شهر ساحلی کیش پرواز دارد.

این ایرلاین با ادغام چهار شرکت هوایی از جمله؛ ایرتاکسی، پارس ایر، هور آسمان و ایر سرویس تاسیس شد. مسافرانی که قصد سفر به شهر کیش با قیمت مناسب را دارند می توانند از این شرکت هواپیمایی بلیط تهیه کنند.

ملاک و معیار بهترین ایرلاین سفر به کیش

همان طور که می دانید هزینه سفر با هواپیما نسبت به سایر وسایل نقلیه گران تر است از این رو مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به جزیره کیش با هواپیما را دارند معمولا دنبال بهترین ایرلاین ها هستند.

البته ملاک و معیار بهترین ایرلاین برای هر مسافر ممکن است متفاوت باشد مثلا؛ برای برخی از مسافران کیفیت خدمات و امکانات هواپیما مهم ترین معیار محسوب می گردد، به این مسافران پیشنهاد می گردد از شرکت هواپیمایی ایران ایر و هواپیمایی ماهان که از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند بلیط تهیه کنند، اما برخی از مسافران هستند که کیفیت بالای پرواز برایشان اهمیت چندانی ندارد و ارزان بودن بلیط برایشان ملاک و معیار بهترین ایرلاین است به این مسافران نیز پیشنهاد می گردد از شرکت های هواپیمایی آسمان، معراج، کیش ایر ، تابان که سطح کیفی خدمات و امکاناتشان متوسط است و بلیط ارزان تری را ارائه می دهند، بلیط تهیه کنند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همگردی
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1157

به "بهترین ایرلاین های کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین ایرلاین های کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید