برگزاری نخستین رویداد هتلداری و آموزشهای بین المللی در کیش

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران : باحضور فعالان هتلدارای ایران نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای بین المللی ،برگزار می گردد.

نخستین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای ببین المللی پنج شنبه 29اردیبهشت درهتل آرامیس پلاس جزیره کیش، برگزار می گردد. مدیرعامل موسسه بین المللی مانا، برگزار کننده این رویداد ،گفت: به منظور آشنایی فعالان و مدیران هتلهای ایران با آخرین متدهای روز آموزشی در هتلها و نیز آنالیز روشهای توانمندسازی نیروی انسانی در بخشهای مختلف تاسیسات اقامتی، این رویداد برنامه ریزی شد.پویا قائم مقامی اضافه کرد: ایران بعنوان چهارمین داوطلب متقاضی آموزش در گردشگری از سوی سازمان جهانی UNWTO شناخته شده است که این مهم ، اهمیت اجرای دوره های آموزشی را برای بخشهای مختلف خدمات رسان درگردشگری ایران ،دوچندان می نماید.

برگزاری نخستین رویداد هتلداری و آموزشهای بین المللی در کیش

عضو وابسته سازمان جهانی گردشگری، گفت: فرصت های آموزشی خوبی در جامعه جهانی برای ارتقا سطح کیفی خدمات در هتلها، فراهم است که مهمترین آن، آموزشگاه سازمان جهانی گردشگری ست که امیداست همزمان با برگزاری این رویداد، مقدمات اجرای دوره های آموزشگاه به وسیله موسسه بین المللی مانا در ایران، فراهم گردد.شایان ذکر است دراین رویداد ملی ،چهره های علمی و دانشگاهی در بخش گردشگری و نیز مدیران پیروز هتلهای ایران، سخنرانی وارائه خواهد داشت.ضمن اینکه ناتالیا بایونا رئیس آموزش و نوآوری سازمان جهانی گردشگری نیز به صورت ویدئو کنفرانس، سخنرانی خواهد نمود.

لازم به ذکر است اولین سمپوزیوم هتلداری و آموزشهای ببین المللی به وسیله موسسه بین المللی مانا با حمایت سازمان جهانی گردشگری و مشارکت جامعه هتلداران ایران و سایر مجامع مرتبط با هتلداری کشور ، به اجرا خواهد رسید.علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این رویداد به سایت www.manaseir.com مراجعه نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1953

به "برگزاری نخستین رویداد هتلداری و آموزشهای بین المللی در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نخستین رویداد هتلداری و آموزشهای بین المللی در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید