برگزاری مسابقات پتانک کارگری خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران/خوزستان مسابقات قهرمانی پتانک آقایان و بانوان کارگری خوزستان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می شود.

برگزاری مسابقات پتانک کارگری خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر

معصومه لک، رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و پتانک هیات ورزشی کارگری خوزستان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهارکرد: این مسابقات ششم خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در زمین های تخصصی پتانک مجموعه ورزشی شهدای کارگر شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که مسابقات پتانک قهرمانی آقایان و بانوان کارگری خوزستان در استایل دوبل به انجام می رسد، گفت: مسابقات در بخش آقایان با حضور 10 تیم و بانوان نیز با شرکت شش تیم برگزار می شود.

رئیس انجمن بولینگ، بیلیارد و پتانک هیات ورزشی کارگری خوزستان مطرح نمود: استان خوزستان یکی از اولین استان هایی است که رشته پتانک را در بین جامعه کارگری کشور فعال کرد و حتی در سال 97 نیز میزبان اولین دوره مسابقات قهرمانی کارگری کشور و انتخابی تیم ملی در استان بودیم.

وی گفت: همچنین اولین زمین های پتانک کارگری کشور در مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز تاسیس شد که هشت زمین استاندارد در حد بین المللی هستند. اولین اردوی تیم های ملی پتانک آقایان و بانوان اعزامی به مسابقات المپیاد جهانی کارگری 2019 اسپانیا نیز در همین زمین ها برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1387

به "برگزاری مسابقات پتانک کارگری خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات پتانک کارگری خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید