برنامه فیفا علیه تمرین آماده سازی تیم ملی ایران

به گزارش شهر وبلاگ، طبق برنامه فیفا تیم ملی فوتسال ایران تنها می تواند تمرین ریکاوری خود را در سالن اصلی محل برگزاری ملاقات با قزاقستان در جام جهانی انجام بدهد.

برنامه فیفا علیه تمرین آماده سازی تیم ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران بعد از غلبه بر ازبکستان راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی شد و روز دوشنبه این هفته باید به مصاف قزاقستان برود.

بر خلاف مسابقات قبلی ایران که در شهر ویلنیوس برگزار می شد، ملاقات با قزاقستان در شهر کاوناس انجام می گردد و ملی پوشان امروز راهی این شهر خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان برای بازی با قزاقستان عملاً فقط فردا می توانند یک جلسه تمرین انجام بدهند چرا که تمرین امروز به ریکاوری بازیکنان اختصاص دارد.

با این حال فیفا به مسئولان تیم ملی ایران اعلام نموده است که زمان تمرین در سالن اصلی امروز شنبه است. در واقع بازیکنان ایران که با سالن شهر کاوناس آشنایی ندارد، تنها می تواند برای ریکاوری در این سالن حضور یابند و آشنایی کاملی با زمین نخواهند داشت.

این شرایط برای قزاقستان فرق دارد چرا که آنها بازی مرحله یک هشتم برابر تایلند را یک روز زودتر از ایران انجام داده اند و به همین دلیل می توانند تمرین در سالن اصلی شهر کاوناس را بدون دغدغه انجام بدهند.

مسئولان تیم ملی در کوشش هستند زمان تمرین در سالن اصلی را تغییر بدهند و این موضوع را با نمایندگان فیفا در میان بگذارند ولی بعید است با برنامه ریزی انجام شده چنین اتفاقی رخ بدهد.

ملاقات ایران و قزاقستان از ساعت 20:30 روز دوشنبه در شهر کاوناس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1687

به "برنامه فیفا علیه تمرین آماده سازی تیم ملی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه فیفا علیه تمرین آماده سازی تیم ملی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید