بازی در تیم ملی با باشگاهی فرق دارد

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران، علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال در کنفرانس خبری پیش از بازی ایران و امارات گفت: به اسم بازیکن تیم ملی این شرایط برای بازیکنان وجود دارد که در کشورها و قاره های مختلف بازی نمایند. قطعاً بازی کردن برای تیم ملی فوتبال ارزشمند است. این اتفاق چه به لحاظ ذهنی و چه بدنی شانس بزرگی است و بازیکنان باید آماده باشند.

بازی در تیم ملی با باشگاهی فرق دارد

هافبک تیم ملی ایران ادامه داد: بازی کردن در آخر هفته، ریکاوری کوتاه و اضافه شدن به تیم ملی در شرایط بازیکنان تأثیرگذار خواهد بود. حدود 7 یا 8 سال است که این شرایط را دارم و از محیطی به محیط تازه منتقل می شوم. بیشتر بازیکنان تیم ملی هم این شرایط را دارند. از طرفی زمانی که در اردوی تیم ملی حاضر می شویم، هم تیمی ها و البته کشوری که بازیکنان در اردو هستند را می بینیم و شرایط خاصی که در تیم ملی وجود دارد، باعث می گردد خیلی زود ریکاوری نموده و برای بازی هایی که پیش رو داریم، آماده شویم.

جهانبخش ادامه داد: بازی ملی همواره متفاوت تر از باشگاهی است. به علت زمان کوتاهی که برای آماده سازی داریم، شرایط کمی سخت است. اما بازیکنی که در شرایط حرفه ای و بین المللی است، باید خودش را تطبیق دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1704

به "بازی در تیم ملی با باشگاهی فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در تیم ملی با باشگاهی فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید