اتفاق عجیب در پرسپولیس در آستانه بازی سرنوشت ساز با الهلال

به گزارش شهر وبلاگ، اعضای تیم پرسپولیس امروز طبق روال برای برگزاری تمرین در زمین شهید کاظمی حاضر شدند، اما این جلسه تمرینی نیمه کاره برگزار گردید.

اتفاق عجیب در پرسپولیس در آستانه بازی سرنوشت ساز با الهلال

ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس بعد از خاتمه فصل به بازیکنان قول داده بود با آغاز تمرینات برای فصل تازه مطالبات آن ها را پرداخت می نماید، اما آغاز تمرینات با پرداختی ها توام نشد و این وعده به 15 شهریور و قبل از بازی با استقلال تاجیکستان موکول شد و جالب است که سمیعی مدیرعامل باشگاه هم به جای عمل به وعده از سمت خود استعفا کرد. مسئولان این باشگاه باز به بازیکنان اعلام کردند که اواخر شهریور پرداختی ها انجام می گردد، اما از آنجایی که مسائل اقتصادی زیاد است باز هم شهریور تمام شد، اما پولی به حساب بازیکنان واریز نشد. سرخ ها حدود 40 درصد بابت قرارداد و آپشن طلب دارند.

مجید صدری سرپرست باشگاه قول داده که امروز پرداختی ها انجام گردد، اما ظاهرا بازیکنان متوجه شدند که وعده امروز صدری پرداختی کاملی نیست و تازه باشگاه پس از چهار بار خلف وعده طی دو سه ماه گذشته میخواهد بخشی از مطالباتی که وعده داده بوده را به حساب ها ورایز کند.

این درحالیست که بعضی از باشگاه ها پیش پرداخت اولیه خود را به بازیکنان داده اند و پرسپولیسی ها از اینکه نسبت به بسیاری تیم ها خیلی عقب ترند ناراضی و شاکی هستند.

همین موضوع باعث شد تا قبل از آغاز تمرین گلایه های خود را به یحیی گل محمدی سرمربی تیم اعلام نمایند. بعد از اینکه دستور به آغاز تمرین داده شد سرمربی سرخپوشان متوجه شد که بازیکنان شرایط روحی مناسبی برای برگزاری تمرین ندارند به همین علت آن ها را گرد خود جمع کرد و به آن ها گفت شما حق دارید که ناراحت باشید و تا امروز هم نجابت نموده اید، اما اگر با این وضع تمرین کنید مصدوم می شوید. شخصا از صبوری و معرفت شما سپاسگزارم، اما بهتر است امروز را استراحت کنید تا خدای نانموده مصدوم ندهیم؛ و بدین ترتیب تمرین امروز قبل از اینکه وارد فاز جدی گردد به وسیله سرمربی تیم تعطیل اعلام شد.

پرسپولیس درحالی دچار این مشکل هست که باید خود را برای بازی با الهلال عربستان آماده کند. این تیم 21 مهر بعد از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی در تهران راهی عربستان می گردد.

نداشتن اسپانسر و بسته بودن حساب باشگاه باعث شده تا قرمزپوشان مرکز شرایط مناسبی نداشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1691

به "اتفاق عجیب در پرسپولیس در آستانه بازی سرنوشت ساز با الهلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در پرسپولیس در آستانه بازی سرنوشت ساز با الهلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید