ابزار سفر: کمربند هوشمند با سگکی از جنس فلش مموری

به گزارش شهر وبلاگ، توکافلش اولین فلش مموری دنیا است که به نوعی طراحی شده که در محل سگک کمربند قرار بگیرد. اما این تنها ویژگی این فلش منحصربه فرد نیست در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و درباره این توکافلش بیشتر بخوانید.

ابزار سفر: کمربند هوشمند با سگکی از جنس فلش مموری

فلش مموری از آن دسته وسایلی است که فضای زیادی را اشغال نمی کند و به همراه داشتن آن چندان هم سخت نیست، اما گم شدن احتمالی فلش مموری یکی از دغدغه های مهمی است که اغلب به سراغ افراد می آید.

اما اگر به جای فلش های معمولی یک توکافلش (TokaFlash) به همراه داشته باشید، بدون شک، اوضاع فرق خواهد کرد. چون توکافلش یکی از بهترین فلش مموری هایی است که تابه حال دیده اید ـ فلشی که به آسانی می شود آن را روی کمربند نصب کرد.

به این شکل، همیشه به فلش خود دسترسی خواهید داشت، بدون اینکه کوچک ترین فضایی را در میان لوازم سفر اشغال کرده باشد. هدف از ساخت چنین وسیله ای، تنها، افزایش راحتی و آسایش افراد برای انتقال داده ها و اطلاعات است.

اگر قصد انتقال اطلاعات از تلفن همراه به کامپیوتر را داشته باشید، استفاده از توکافلش آسان ترین و مطمئن ترین راه است. توکافلش به سیستم ارتباطی وایرلس هم مجهز است و از این بابت کارکردن با توکافلش راحت تر هم شده است.

وقتی کارتان با فلش مموری تمام شد، می توانید آن را نزدیک جایگاه سگگ کمربند ببرید و گیره آن را رها کنید. 8 آهن ربا نئودیمیم باعث کشیده شدن فلش به سمت کمربند می شوند و فلش مموری شما را در جای مناسب ثابت نگه می دارند.

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در خبرنگاران منتشر می شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

منبع: کجارو / tokaflash.com
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1875

به "ابزار سفر: کمربند هوشمند با سگکی از جنس فلش مموری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: کمربند هوشمند با سگکی از جنس فلش مموری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید