ابزار سفر: دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می گردد

به گزارش شهر وبلاگ، می کم (MeCam) یکی از برترین شرکت های تولیدکننده دوربین های پوشیدنی است و حالا این شرکت دوربینی طراحی نموده که کمتر از 30 گرم وزن دارد و به راحتی به گوشه لباس وصل می گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

ابزار سفر: دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می گردد

می کم (MeCam) دوربینی هوشمند است که مانند یک سنجاق سینه به لباس یا هر سطح دیگری متصل می گردد. این گجت پوشیدنی شباهتی به دوربین های فیلمبرداری معمول ندارد. بنابراین، در نگاه اول شاید به نظر بیاید که ابزاری این چنینی در جهت اهداف جاسوسی ساخته می گردد، اما در حقیقت شرکت می کم در طراحی های خود زندگی های پرمشغله و هیجان انگیز را مد نظر قرار داده است و سعی در ارائه ابزاری دارد که ثبت لحظات را آسان تر و لذت بخش تر می نمایند.

اغلب، از این دوربین در موقعیت هایی استفاده می گردد که زمان کافی و یا تمرکز لازم برای فیلمبرداری وجود ندارد. اگرچه افرادی هستند که با اهداف نه چندان صحیحی دست به خریداری این دوربین می زنند اما می توان از این وسیله استفاده های مختلفی کرد، برای مثال فیلمبرداری از لحظات زیبا و پر جنب و جوش بچه ها، ورزشکاران و مسافران.

اگر زیاد سفر می روید و از حمل دوربین های سنگین خسته شده اید، اما کماکان دوست دارید تلخی ها وشیرینی های سفر را به ثبت برسانید، می توانید این دوربین را به لباس، بند کیف یا حتی کمربند خود وصل کنید و بدون اینکه دغدغه یادداشت برداری و یا عکاسی داشته باشید؛ فقط و فقط از تماشا منظره ها اطرافتان لذت ببرید. این دوربین تنها 28 گرم وزن دارد، پس عملا وجود آن را حس نخواهید کرد.

3 دکمه در حاشیه این دوربین دکمه ای شکل قرار گرفته است که یکی از آن ها برای فیلمبرداری لحظه ای و دو دکمه دیگر برای قطع و وصل کردن فیلمبرداری تعبیه شده اند.

کیفیت تصویربرداری دوربین 720p HD است و در صورت تمایل تا 1080p قابل ارتقا است. کیفیت صدای فیلم های می کم هم کاملا رضایت بخش است.

از کابل USB دوربین می توانید هم برای شارژ و هم آپلود تصاویر بهره ببرید و با هر بار شارژ می توانید بدون وقفه حدود 80 دقیقه فیلم بگیرید.

بعلاوه، حافظه 8 گیگابایتی این دوربین که بیش از 2 ساعت فیلم در خود جای می دهد، تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است. سازگاری با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش و وجود لامپ های LED مادون قرمز که فیلمبرداری با نور اندک را فراهم می نماید را می توان از جمله ویژگی های مثبت این دوربین دانست.

این دوربین 220 هزار تومانی (70 دلار) در چهار رنگ سفید، سیاه، آبی و صورتی فراوری می گردد.

منبع: کجارو / mecam.me / practicaltravelgear.com
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1807

به "ابزار سفر: دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: دوربین فیلمبرداری که مثل سنجاق به لباس وصل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید