شروع معامله دارا یکم در بورس ، هر یونیت چقدر معامله می گردد؟

به گزارش شهر وبلاگ، معاملات صندوق واسطه گری یکم که پذیره نویسی آن به قیمت هر یونیت 10 هزار تومان در اردیبهشت اجرا شده بود، از امروز شنبه هفتم تیرماه 99 در بورس شروع شد و با قیمت 25 هزار تومان در حال معامله است.

شروع معامله دارا یکم در بورس ، هر یونیت چقدر معامله می گردد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، بورس اوراق بهادار تهران صبح امروز با صدور اطلاعیه ای از شروع معاملات ثانویه صندوق سرمایه گذاری در سهام واسطه گری اقتصادی یکم (دارا یکم) قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران خبر داده بود که این نماد معاملاتی از ساعت 11 امروز وارد چرخه معاملات شد.

پذیره نویسی یونیت های سرمایه گذاری این صندوق واسطه گری در اردیبهشت ماه سال جاری به ارزش هر یونیت، 10 هزار تومان و تا سقف 2 میلیون تومان با هر کد ملی در اردیبهشت ماه انجام شد که در آن موقع، داشتن کد بورسی برای پذیره نویسی الزامی نبود.

اما بورس تهران در اطلاعیه ای گفت: تمامی اشخاص دارنده واحدهای صندوق واسطه گری یکم، برای انجام معاملات ثانویه باید با طی فرایندهای مربوطه، اقدام به اخذ کد بورسی نمایند و سرمایه گذاران در صورت عدم مشاهده واحدهای صندوق مذکور در پرتفوی خود نزد کارگزاری، باید درخواست تغییر کارگزار ناظر را به کارگزار خود اعلام نمایند.

در دقایق سپری شده از ابتدای معاملات این واحدهای سرمایه گذاری با نماد دارا یکم، بیش از 350 فقره معامله خرید صورت گرفته و حدود 60 هزار واحد (یونیت) نیز خریداری شده است.

همچنین 300 هزار معامله فروش صورت گرفته و 100 هزار یونیت به فروخته شده است.

دامنه قیمت خرید و فروش این یونیت ها بین 24 تا 25 هزار تومان در نوسان است. این در حالی است که خریداران در هنگام پذیره نویسی، آن را 10 هزار تومان خریداری نموده بودند که نشان دهنده سود 250 درصدی این نماد معاملاتی در نخستین روز بورسی شدن صندوق واسطه گری یکم است.

  • همه آنچه باید درباره ETF ها بدانید | شروع پذیره نویسی از بامداد فردا

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 451

به "شروع معامله دارا یکم در بورس ، هر یونیت چقدر معامله می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع معامله دارا یکم در بورس ، هر یونیت چقدر معامله می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید