شروع طرح لبخند احسان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام؛ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در منطقه ها محروم کشور

به گزارش شهر وبلاگ، به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام طرح لبخند احسان با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به منطقه ها کم برخوردار سراسر کشور شروع شد.

شروع طرح لبخند احسان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام؛ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در منطقه ها محروم کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صبح امروز در مراسمی در مسجد الهادی واقع در محله محروم هرندی تهران، طرح لبخند احسان با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی به خانواده های محروم کشور شروع به کار کرد.

معاون امور اجتماعی و استان های ستاد اجرایی فرمان امام درحاشیه این برنامه گفت: در این طرح خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم 120 نقطه محروم کشور با همکاری 60 گروه جهادی ارائه می گردد.

علی عسگری اضافه کرد: در این مرحله که تا سرانجام سال جاری انجام میگیرد 5000 نفر مشمول این طرح می شوند و در سال آینده هم این طرح ادامه خواهد داشت. دندانپزشکان جهادی به صورت ماهیانه در منطقه ها محروم کشور حضور پیدا می نمایند و امکانات و تجهیزات دندانپزشکی به وسیله ستاد تأمین می گردد..

وی با بیان اینکه هزینه اجرای مرحله اول این طرح تا سرانجام سال 15 میلیارد تومان است توضیح داد: مرحله بعدی با اعتباری معادل 60 میلیارد تومان در سال آینده اجرا خواهد شد.

عسگری اضافه کرد: افراد احتیاجمند این خدمات، در منطقه ها هدف ستاد اجرایی فرمان امام به وسیله گروه های جهادی شناسایی و پس از معاینه اولیه به دندانپزشک مستقر، ارجاع داده می شوند.

به گفته وی اقدامات درمانی در این مرحله شامل درمان ریشه، پر کردن دندان و کشیدن دندان است و در مراحل بعدی خدماتی مانند ایمپلنت (کاشت دندان) به وسیله بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ارائه خواهد شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی اظهار داشت: در بعضی از منطقه ها بیمارستان های سیار مستقر هستند و در بعضی دیگر از منطقه ها دستگاه های مورداحتیاج برای ارائه خدمات دندانپزشکی، قابل حمل هستند و در محل مورد احتیاج مستقر می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1889

به "شروع طرح لبخند احسان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام؛ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در منطقه ها محروم کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طرح لبخند احسان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام؛ ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در منطقه ها محروم کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید