آشنایی با یکی از عجیب ترین ساختمان های دنیا ، کلبه هشت طبقه

به گزارش شهر وبلاگ، شاید باورتان نگردد اما این ساختمان واقعا وجود دارد و مورد استفاده مالکش قرار می گیرد. چیزی که با یک کلبه 150 متری ساده آغاز شد حالا تبدیل به یکی از جالب ترین و عجیب ترین ساختمان های دنیا شده که تصور واقعی بودنش برای هر کسی آسان نیست! این برج هشت طبقه از هشت کلبه نامتوازن با اندازه های متفاوت روی هم تشکیل شده که ظاهر عجیبی به این برج جنگلی داده است. این خانه در قسمت مرکزی ایالت آلاسکا قرار گرفته و به نام برج مسکونی گوس کریک شناخته می گردد، می توانید نام آنرا در اینترنت سرچ کنید تا به واقعی بودن آن پی ببرید.

آشنایی با یکی از عجیب ترین ساختمان های دنیا ، کلبه هشت طبقه

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طول این برج چیزی نزدیک به 55.5 متر (10 متر بلندتر از برج آزادی) است که به وسیله محاسبات مهندسی دقیق به این عدد ایمن رسیده است. در واقع ارتفاع این ساختمان به هیچ عنوان از این بیشتر نمی تواند باشد زیرا محدوده پرواز هواپیما و هلی کوپترها در ایالت آلاسکا از 60 متر آغاز می گردد. جالب است بدانید در طبقه همکف این ساختمان تونلی زیرزمینی و مخفی وجود دارد که به اتاقی ایمن ختم می گردد، شاید این اتاق را محض خراب شدن کل سازه تعبیه نموده باشند! اما این گونه نیست طراحی داخلی این خانه واقعا جذاب و جالب کار شده است. در بالاترین طبقه شما قادر خواهید بود دیدی 360 درجه تا فاصله 480 کیلومتری داشته باشید و همه چیز را تحت کنترل بگیرید. خود مالک میخواهد در طبقه آخر تلسکوپی قدرتمند محض همین کار قرار بدهد. البته این ساخت این خانه هنوز کامل نشده و معلوم هم نیست کی ساخت آن تکمیل خواهد شد.

عجیب ترین ساختمان های دنیا

منبع: اتاق
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 690

به "آشنایی با یکی از عجیب ترین ساختمان های دنیا ، کلبه هشت طبقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با یکی از عجیب ترین ساختمان های دنیا ، کلبه هشت طبقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید