76 زندانی نیازمند استان تهران آزاد شدند

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل زندان های استان تهران گفت: در تداوم طرح نذر هشتم، از اوایل خرداد امسال تا به امروز، نیکوکاران استان تهران با اهدای مبلغ 34 میلیارد و 53 میلیون ریال بدهی 76 زندانی نیازمند را پرداخت کردند.

76 زندانی نیازمند استان تهران آزاد شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب در مراسم ادای دیگری از نذر هشتم گفت: با اجرای طرح نذر هشتم که به نیت امام رضا (ع) و از طرح های ابداعی رئیس سازمان زندان ها در جهت ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری است، هشتم هر ماه تعدادی از زندانیان نیازمند و معسر از پرداخت دیون با مساعدت مراجع قضایی و پرداخت بدهی به وسیله نیکوکاران آزاد می شوند.

وی ادامه داد: نیکوکاران استان تهران مانند همواره برای کار خیر و آزادی زندانیان نیازمند پیشقدم هستند و دستگاه قضایی هم با جدیت زمینه های تخفیف مجازات و آزادی آنان را فراهم می نماید و امروز با دستان توانمند نیکوکاران، تعداد 76 زندانی نیازمند استان تهران برگه آزادی خود را دریافت کردند.

حیات الغیب اضافه نمود: بیشترین یاری های نیکوکاران در امسال در هفته قوه قضائیه بود و پرونده بیش از صد نفر زندانی نیازمند با محکومیت اقتصادی و شاکی خصوصی مورد آنالیز نهاده شد که در نهایت تعداد 76 نفر با پرداخت بدهی یا رد مال و جلب رضایت شکات آزاد شدند بعلاوه پرونده های مابقی زندانیان هم در حال پیگیری است.

وی اضافه نمود: امیدوار هستیم زندانیان با یاری مهارت های فنی و حرفه ای که در زندان و طی ایام حبس آموخته اند و پیگیری کارشناسان مرکز مراقبت بعد از خروج، وارد بازار کار شوند و راه صحیح زندگی را در پیش گیرند.

در این مراسم علی اسماعیلی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندان های استان تهران هم حضور داشت، از سوی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان، بسته های حمایتی و معیشتی به مددجویان آزاد شده اهداء شد.

بنا بر این گزارش، مرکز امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران به نشانی انتهای بلوار آیت اله کاشانی - شهرزیبا- جنب کانون اصلاح و تربیت - مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران و تلفن های 44330006 آماده پاسخگویی به نیکوکاران و هم مددجویان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1502

به "76 زندانی نیازمند استان تهران آزاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "76 زندانی نیازمند استان تهران آزاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید