22 جلد از اسناد میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک برگی تبدیل شد

به گزارش شهر وبلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: 22 جلد سند از اسناد جلدی این اداره کل به سند تک برگی تبدیل شد.

22 جلد از اسناد میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک برگی تبدیل شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز دوشنبه چهارم مردادماه 1400 با اعلام این خبر تأکید کرد: این واحد 22 جلد سند دفترچه ای و قدیمی املاک تحت تصرف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری را از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تحویل گرفته و پس از تبدیل به سندهای تک برگی، به واحد خزانه اداره کل امور اقتصادی و دارایی تحویل داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این املاک از سال های گذشته مسائلی شامل نارضایتی همسایگان و همجواران املاک و خودداری آنان از مضای صورت جلسه های تعیین حد و حدود، نارضایتی همجواران از قوانین و مقررات میراث فرهنگی و بروز برخی مسائل برای آنان، نداشتن مساحت و طول و عرض املاک و ثبت نشدن املاک در سامانه شمیم سازمان ثبت اسناد و املاک داشته اند.

جوادی شرح داد: این اسناد پس از رفع مسائل موجود به تک برگی تبدیل و به اداره کل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری تحویل داده شد.

او یادآور شد: این املاک شامل خانه گله داری در چالشتر شهرکرد، قلعه اسفندیاری فرخ شهر از توابع شهرستان شهرکرد و خانه حفیظی ها در بروجن است.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1604

به "22 جلد از اسناد میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک برگی تبدیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 جلد از اسناد میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری به سند تک برگی تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید