گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ با مشخصات فنی مناسب خواهد بود

به گزارش شهر وبلاگ، سامسونگ به زودی از گوشی میان رده تازه خود یعنی گلکسی A13 5G با مشخصات فنی فوق العاده رونمایی می نماید در حالی که به نظر می رسد این گوشی نسبت به گلکسی A32 با قیمت 280 دلار و یا A22 با بهای 229 دلار بسیار ارزان تر است.

گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ با مشخصات فنی مناسب خواهد بود

به گزارش وب سایت گلکسی کلابز، از آنجایی که گلکسی A13 5G یک گوشی مالی به شمار میرود، قیمت مناسبی هم دارد. طبق گفته های این وب سایت، به احتمال بسیار فراوان قیمت این محصول باید مشابه همان قیمتی باشد که سامسونگ برای گلکسی A12 در نظر گرفت با این تفاوت که گوشی مورد انتظار شرکت کره ای از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید.

قیمت و معینات گلکسی A13 5G

با توجه به خبرهای اخیر منتشر شده این طور به نظر می رسد که گلکسی A13 5G با قیمتی مناسبی (حدود 200 دلار) در دسترس قرار می گیرد. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر است که با توجه به بهایی که دارد در حد خود بسیار قدرتمند است. علاوه بر این، یکی دیگر از نکات مثبت پیرامون گلکسی A13 دوربین آن است که گفته می گرددبه نسبت قبل ارتقا می یابد تا بدین ترتیب این گوشی از لحاظ کیفیت و قابلیت، هم ردیف با مدل های قدرتمندتر از این سری باشد (گلکسی A).

با آنالیز سامسونگ گلکسی A32 5G به این نتیجه رسیدیم که کیفیت عکاسی و فیلم برداری آن با توجه به قیمتی که داشت بسیار خوب است. حال با توجه به آنچه از گلکسی A13 می شنویم مبنی بر اینکه دوربین آن هم کیفیت بالایی خواهد داشت، شاید این محصول بتواند از لحاظ کیفیت دوربین هم سطح با گلکسی A32 باشد در حالی که قیمت کمتری هم دارد.

چرا در رابطه با دوربین این گوشی چنین ادعاهایی مطرح می گردد؟ اگر به خاطر داشته باشید، گلکسی A12 با دوربین 16 مگاپیکسلی اصلی راهی بازار شد. اما گلکسی A13 که با توجه به نامش یک گوشی مالی است، سنسوری به بزرگی 50 مگاپیکسل را به اسم دوربین اصلی در خود می بیند. اگرچه این سنسور همان سنسور ISOCELL GN2 قدرتمندی نیست که مدتی حتی در صدر جدول DXOMARK هم قرار داشت اما با این حال می دانیم کیفیت آن بسیار بیشتر از سنسوری است که سامسونگ تا به امروز در گوشی های هم ردیف با گلکسی A13 استفاده نموده بود.

در رابطه با تاریخ رونمایی این گوشی هم اطلاعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه باید در یک روز از ماه نوامبر شاهد معرفی آن باشیم. حال این اتفاق دقیقا در چه روزی رخ می دهد هنوز معین نیست. به نظر می رسد گلکسی A13 آخرین گوشی سامسونگ از سری گلکسی A باشد که سال جاری رونمایی می گردد چرا که گفته می گردد مورد انتظارترین میان رده شرکت یعنی گلکسی A73 قرار است بهار سال آینده رونمایی گردد.

در رابطه با گلکسی A73 هم خبرهای خوبی در اختیار داریم که مهم ترین آن، تجهیز گوشی به دوربین فوق العاده ی 108 مگاپیکسلی است. این نشان می دهد سامسونگ قصد دارید طی سال های آینده به دوربین گوشی های میان رده اش بیشتر توجه کند تا بتواند بخش بزرگی از بازار را که در حال حاضر به شیائومی و زیرمجموعه های قدرتمندش واگذار نموده است، پس بگیرد. هرچند این اتفاق با توجه به سیاست شرکت کره ای در قیمت گذاری میان رده هایش بعید به نظر می رسد که رخ دهد اما باید دید چه پیش می آید.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1692

به "گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ با مشخصات فنی مناسب خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A13 مقرون به صرفه ترین گوشی 5G سامسونگ با مشخصات فنی مناسب خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید