کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم، کم تجربگی، باعث شکست ما شد

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی تیم فجر سپاسی می گوید کم تجربه بودن بعضی از بازیکنان تیمش موجب شکست این تیم مقابل نساجی مازنداران شد.

کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم، کم تجربگی، باعث شکست ما شد

به گزارش خبرنگاران، اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر نساجی مازندران در هفته اول رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: به تیم نساجی تبریک می گویم. گرفتن سه امتیاز در هفته اول برای هر تیمی خوب است. بار فنی بازی بسیار خوب بود و دو تیم نمایش خوبی از خودشان ارائه دادند. نساجی 80 درصد بازیکنان قبلی خود را داشت اما ما این شرایط را نداشتیم. ما خیلی امیدوار نماینده آغاز کردیم اما کم تجربگی باعث شد ما بازی را واگذار کنیم و از فرصت های خود استفاده نکنیم. نساجی تیمی است که شرایط بهتری نسبت به فصل قبل پیدا خواهد نمود اما تیم ما نشان داد که شرایط تاکتیکی خوبی دارد و این می طلبد که کادر فنی و بازیکنان ما شرایط بهتری برای خود رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز اضافه کرد: ما سر وقت تمرین کردیم و آماده جسمانی بازیکنان ما خوب بوده است. در این بازی بازیکنان ما میِ توانستند 45 دقیقه دیگر بدوند و فشار بیاورند. من قبل از بازی گفتم تیم ما کاملا یکدست و همدل است و فاصله زیادی بین بازیکنان مان نیست. خصوصیت بازیکنان ما این است که اگر بازیکنی اشتباه کند، بازیکنان دیگر اشتباه یک بازیکن را جبران می نمایند. امیدوارم روی کارهای تاکتیکی بتوانیم از اشتباهات خود درس بگیریم و شرایط بهتری به دست بیاوریم.

کلانتری اظهار داشت: اگر تماشاگران در ورزشگاه بودند، شرایط بازی خیلی فرق می کرد. من خیلی خوشحالم نساجی در لیگ برتر است و ما هم تازه به لیگ برتر صعود کردیم و دوست داریم تیم های ریشه دار در لیگ حضور داشته باشند. من سال ها پیش روبه روی نادر دست نشان در مصاف با تیم نساجی فوتبال بازی کردم و یادم نمی رود تماشاگران چه شور و حالی داشتند و حضور این تیم ها در فوتبال ما احتیاج است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1730

به "کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم، کم تجربگی، باعث شکست ما شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: می توانستیم 45 دقیقه دیگر هم بازی کنیم، کم تجربگی، باعث شکست ما شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید