چمران: جزئیات فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر را آنالیز می کنیم، مبالغ اخذ شده باید برگردد

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز جزئیات فیش حقوقی رئیس دفتر عضو شورای شهر تهران به وسیله دستگاه های نظارتی و شورای شهر تهران اطلاع داد و گفت: حق الجلسه قانونی اعضای شورای شهر تهران حدود 18 میلیون تومان است.

چمران: جزئیات فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر را آنالیز می کنیم، مبالغ اخذ شده باید برگردد

به گزارش ایسنا، مهدی چمران در حاشیه نشست خبری امروز چهارشنبه در مورد جزئیات برنامه چهارم شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد آنالیز موضوع انتشار فیش حقوقی رئیس دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، گفت: اعلام شده که این موضوع رسیدگی گردد. ما هم رسیدگی خواهیم کرد و گفته ایم که فیش را بیاورند تا جزئیات را آنالیز کنیم تا متوجه شویم چگونه به این مبلغ رسیده و چه اندازه از آن معوقه بوده است.

وی اضافه نمود: البته در حال حاضر این فرد لغو قرارداد شده و علت اصلی علت نوع استخدام بوده که نباید این کار انجام می شده است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد برگشت مبالغ اخذ شده، گفت: در مورد برگرداندن حقوق ها و یا مبالغ سیستم های نظارتی باید تصمیم بگیرند. البته نظر من برگرداندن مبالغ است.

وی تاکید نمود: اعضای شورای شهر تهران حقوق ندارند بلکه حق الجلسه می گیرند که این حق الجلسه بر اساس قانون به وسیله وزارت کشور به شورای عالی استان ها ارائه می گردد و شورای عالی به تمام کشور و تهران این حق الجلسه را اعلام می نماید.

وی با اشاره به اینکه اندازه دریافتی خود به عنوان ریاست شورا حدود 18 میلیون تومان است، گفت: ما در جهت قناعت در این دوره حتی برای اعضای شورا لپ تاپ و ماشین خریداری نکردیم. علی رغم افزایش 57 درصدی حقوق کارکنان سال جاری بودجه شورا نسبت به سال قبل تنها هفت درصد اضافه شده است. به این ترتیب ما با کمال قناعت کار را به پیش می بریم.

وی ادامه داد: هر یک از اعضای شورا وقتی یک نفر را با خود می آورند این کار را می توانند انجام دهند. به این صورت که یک نفر به عنوان مشاور و یا منشی و رئیس دفتر می توانند با خود بیاورند به شرط آنکه این فرد استخدام نمی گردد و در سرانجام کار خود نیز با خود عضو می رود. البته بعضی از اعضا نیز در تمام سال هایی که حضور دارند برای مشاور یا رئیس دفتر خود از پرسنل شهرداری که سابقه و توانایی لازم را دارند، استفاده می نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2067

به "چمران: جزئیات فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر را آنالیز می کنیم، مبالغ اخذ شده باید برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: جزئیات فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر را آنالیز می کنیم، مبالغ اخذ شده باید برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید