پیامک های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان جعلی است؟

به گزارش شهر وبلاگ، معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه ای با تایید پیامک ارسال شده از سرشماره V.MASKAN بر معین شرایط خانه خالی تا روز اعلام شده تاکید نمود.

پیامک های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان جعلی است؟

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در متن این اطلاعیه آمده است: بر اساس تکلیف وزارت راه و شهرسازی و بعلاوه اطلاعات دریافتی از دستگاه های مختلف کشور، تعدادی ملک که وجود ساکن در آن ها تاکید شده است در سامانه ملی املاک و اسکان شناسایی شد.

جهت مشخص تکلیف شرایط سکونت این املاک پیامکی با سرشماره V.MASKAN به مالکان این املاک ارسال شد که متن این پیامک بدین توضیح است: ملک شما به عنوان خانه خالی شناسایی شده است. لطفا تا تاریخ 20 دیماه 1400 و یا 23 دیماه 1400 شرایط املاک خود را در سامانه املاک و اسکان amlak.mrud.ir مشخص کنید. در غیر اینصورت مطابق قانون مالیات های مستقیم اقدام خواهد شد.

به همین دلیل مالکان مذکور ضروری است تا تاریخ اعلام شده در پیامک دریافتی خود به سامانه املاک و اسکان به آدرس amlak.mrud.ir مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت ثبت وجود سکونت و مالیکت به وسیله مالکان مذکور بر اساس قانون ملک مذکور از جرگه خانه های خالی خارج خواهد شد.

در سرانجام اطلاعیه آمده است: مضمون پیامک ارسال شده با سرشماره V.MASKAN کاملا موردتایید وزارت راه و شهرسازی است و شایعات مرتبط با جعلی بودن این پیامک با این سرشماره صحت ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1935

به "پیامک های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان جعلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامک های ارسالی سامانه ملی املاک و اسکان جعلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید