پرسپولیس فریبکاری می نماید؟

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران: تیم های پرسپولیس و پیکان روز گذشته در ملاقاتی محبت آمیز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی یک - یک به انتها رسید. برای پرسپولیسی ها در این ملاقات حامد پاکدل پیروز به گلزنی شد.

پرسپولیس فریبکاری می نماید؟

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اینکه لیگ برتر ایران تعطیل است پرسپولسی ها این روز ها چندین بازی تدارکاتی در دستور کار قرار داده اند تا از این حیث، محک جدی تری بخورند. با این حال در بازی روز گذشته چندین رخ داد که شایعاتی به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که کادر فنی پرسپولیس نخواسته تصویری از ترکیب اولیه پرسپولیس منتشر گردد که طبیعی است این کار را برای جلوگیری از درز اطلاعات پیش از بازی حساس با الهلال انجام داده است. با این حال، اما تغییر شماره پیراهن بازیکنان این تیم هم دیگر موضوعی است که از آن به اسم فریب الهلال به وسیله پرسپولیس یاد شده است.

معین نیست واقعا یحیی گل محمدی چنین قصدی داشته یا خیر، ولی معینا این مورد چندان منطقی به نظر نمی رسد، چون وقتی این بازی پخش نشده و حتی تصویری از ترکیب اولیه پرسپولیس هم نبوده است پس چه علتی برای فریب بیشتر الهلال وجود داشته است؟ نکته مهمتر اینکه پرسپولیسی ها در این بازی با پیراهن های فصل پیش به میدان رفتند که همین مورد می تواند تغییر شماره ها را توجیه کند. احتمالا پیراهن های تمرینی یا پیراهن های تازه این فصل پرسپولیس آماده نبوده و به همین علت تعدادی از بازیکنان پرسپولیس با شماره های متفاوت به میدان رفته اند. البته این مورد حدس و گمان است و هنوز نمی تواند به طور قطع گفت که یحیی و تیمش از این مورد هدفی داشته اند یا خیر.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1690

به "پرسپولیس فریبکاری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس فریبکاری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید