ووشوکاران با تمرین خانگی افت نمی کنند، استمرار در پیشرفت نیاز به حمایت دارد

به گزارش شهر وبلاگ، سرمربی تیم ملی ووشو گفت: برای قطع زنجیره کرونا ووشوکاران در خانه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد تا آمادگی جسمانی شان افت نکند.

ووشوکاران با تمرین خانگی افت نمی کنند، استمرار در پیشرفت نیاز به حمایت دارد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، ووشو در زمره ورزش های پیروز رزمی ایران واقع شده است و در سال 98 پیروز شد در مسابقات بین المللی نتایج بسیار خوبی کسب کند که مهم ترین پیروزیت این رشته ورزشی در رقابت های جهانی شانگهای چین بود که تمامی ملی پوشان کشورمان پیروز به کسب نشان طلا شدند.

حسین اوجاقی درباره شرایط ووشو ایران در سال 98 به خبرنگار ورزشی خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پشتوانه سازی خوبی که در سال های قبل داشتیم در سال گذشته نتایج بسیار درخشانی توسط ووشوکاران ایران در سطوح مختلف به دست آمد و در رده های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان شهد پیروزیت ورزشکارانمان بودیم.

وی ادامه داد: مدیریت بسیار خوبی در تیم های ملی صورت گرفت و یکایک ملی پوشان در تمامی رده های سنی مراحل رشد و ترقی را به خوبی گذراندند. این راستا ادامه خواهد داشت و البته که این روزها باید در خانه تمرینات دنبال شود تا پس از قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا شاهد درخشش دوباره بچه های ووشو ایران در مسابقات بین المللی باشیم.

سرمربی تیم ملی ووشو درباره اینکه چه راهکاری برای ملی پوشان در نظر گرفته شده تا شاهد افت آن ها در آینده نباشیم، شرح داد: اردوهای تیم های ملی تقریباً از سه ماه دیگر شروع خواهد شد و در این مدت تمرینات متنوعی به ملی پوشان داده شده تا در شهر و خانه شان با انجام حرکات ورزشی مفید در آمادگی مطلوب باقی بمانند.

وی اضافه کرد: از آنجایی که فرایند تمرینات فنی در طولانی مدت اجرا شده در مدتی که ملی پوشان در قرنطینه خانگی به تمرین می پردازند دچار افت نخواهند شد. وظیفه آن ها در مدت زمانی که ناچار به ماندن در خانه هستیم انجام حداقل تمرینات آمادگی جسمانی است تا در فرم مطلوب است. یکایک ملی پوشان برنامه تمرینی لازم را در اختیار دارند تا بتوانند با انگیزه بالای خود در سطح مناسبی باقی بمانند.

اوجاقی با اشاره به این موضوع که پیروزیت ووشو ایران باعث شده تا رقبا با جدیت بیشتری این ورزش را دنبال کنند، اظهار کرد: پیروزیت در هر کاری مستلزم استمرار در پیگیری و حمایت متقابل است. ووشو ایران تا زمانی که مورد پشتیبانی صحیح و اصولی قرار بگیرد از توانایی رقابت مساوی با حریفان برخوردار است و می تواند در بالاترین سطح جهانی باقی بماند.

انتهای پیام/4048/پ

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 114

به "ووشوکاران با تمرین خانگی افت نمی کنند، استمرار در پیشرفت نیاز به حمایت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ووشوکاران با تمرین خانگی افت نمی کنند، استمرار در پیشرفت نیاز به حمایت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید