واکنش الحوثی به شرایط جنوب یمن: چه کسی در اجرای توافق ریاض سنگ اندازی می نماید؟ ، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن وعضو ارشد جنبش انصارالله یمن به اعلام حکومت خودگردان در جنوب یمن توسط عناصر شورای انتقالی تحت تسلط امارات واکنش نشان داد.

واکنش الحوثی به شرایط جنوب یمن: چه کسی در اجرای توافق ریاض سنگ اندازی می نماید؟ ، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وی در توییتر خود خطاب به دولت مستعفی نوشت: چه کسی در اجرای توافق ریاض سنگ اندازی می نماید؟ با تمرد و شورش خواندن (این شرایط) به سمت ضعیف ترین نروید. یا اینکه (بخواهید) علیه آن اعلام طوفان جدیدی (جنگ جدید) کنید، اگر همانطور که ادعا می کنید جنوب یمن را دوست دارید. اکنون توافق ریاض را اجرایی کنید تا گفته ما درباره آن درست از آب درنیاید.

وی در پایان از عبارت توافق توخالی برای توافق ریاض استفاده کرد و به نحوی آن را به سخره گرفت.

وزارت خارجه دولت مستعفی یمن این اقدام نیروهای تحت حمایت امارات را ادامه تمرد مسلحانه در آگوست گذشته و اعلام خروج کامل از توافق ریاض توصیف نموده است.

محمد علی الحوثی در دسامبر 2019 درباره توافق ریاض از همین واژه استفاده نموده بود و در توییتر خود نوشته بود: توافق ریاض را اجرایی کنید تا به آن توافق توخالی گفته نشود؛ مگر نمی گویید این یک دستاورد است؟

الحوثی امروز (یکشنبه) در توییت دیگری به نقض مکرر آتش بس ادعایی ائتلاف سعودی هم پرداخت و در توییتر خود نوشت: بر اساس اطلاعات اولیه از زمانی که ائتلاف آمریکایی-بریتانیایی-سعودی و اماراتی و متحدان آنها از تمدید آنچه آتش بس می نامند، اطلاع داده اند تا ساعت شش غروب 30 حمله هوایی صورت گرفته است.

شورای انتقالی جنوب پس از نشست فوق العاده شامگاه شنبه (دیشب) خود بیانیه ای مهم در این باره صادر کرد و از بامداد امروز از وضع حالت فوق العاده، استقلال و خودگردانی در عدن و دیگر استان های جنوب یمن اطلاع داد.

310 310

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 253

به "واکنش الحوثی به شرایط جنوب یمن: چه کسی در اجرای توافق ریاض سنگ اندازی می نماید؟ ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش الحوثی به شرایط جنوب یمن: چه کسی در اجرای توافق ریاض سنگ اندازی می نماید؟ ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید