همچنان اخراج مهاجران از اسپانیا ادامه دارد

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مرز تاراخال که سئوتا را از مراکش جدا می نماید، با توجه به عدم کوشش مهاجران برای ورود غیر قانونی به اسپانیا، امروز برای سومین روز متوالی شاهد وضعیتی آرام بود. از سوی دیگر، پلیس اسپانیا در کوشش است هزاران مهاجری که روز های دوشنبه و سه شنبه گذشته وارد اسپانیا شدند را از خاک این کشور خارج کند.

همچنان اخراج مهاجران از اسپانیا ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپانیایی افه، امروز صبح منطقه مرزی تاخال همانند 2 روز گذشته آرام است و در سمت مراکش افرادی که قصد ورود به اسپانیا را داشته باشند، دیده نمی شوند. به همین علت، خودرو های نظامی که برای جلوگیری از ورود غیر قانونی مهاجران به اسپانیا مستقر بودند، دیگر در این منطقه حاضر نیستند.

از سوی دیگر، در گمرک تاراخال حضور نیرو های نظامی محسوس است. این نیرو ها برای یاری به فرایند کنترل در حال اجرا از سوی پلیس ملی و گارد شهری اعزام شده اند.

امروز در ساحلی که مهاجران هفته گذشته به وسیله آن به خاک اسپانیا وارد شدند، شرایط آرام تر از 2 روز گذشته به نظر می رسد؛ چرا که حتی باد آزارهنده ای که روز های اخیر موجب ایجاد امواج خطرناک شده بود و برای افرادی که شناکنان به سمت اسپانیا می آمدند ایجاد خطر می کرد، احساس نمی گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1378

به "همچنان اخراج مهاجران از اسپانیا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همچنان اخراج مهاجران از اسپانیا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید