هتل آپارتمان آتاغ یکی از اقامتگاه های معروف و باکیفیت در تبریز

به گزارش شهر وبلاگ، هتل آپارتمان آتا در سال 1398 در چهارراه آبرسان شهر تبریز به بهره برداری رسیده است. هتل آپارتمان آتا از هتل های باکیفیت شهر تبریز به شمار می رود. در این هتل آپارتمان امتیازات متعددی برای مهمانان فراهم گشته است. یکی از مزیت های انتخاب Ata Hotel Apartment موقعیت مکانی آن است. با اقامت در این هتل آپارتمان دسترسی راحتی به جاهای دیدنی تبریز خواهید داشت.

هتل آپارتمان آتاغ یکی از اقامتگاه های معروف و باکیفیت در تبریز

موزه قاجار و موزه آذربایجان از جاهای دیدنی معروفی هستند که در نزدیکی هتل قرار دارند. چنانچه قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما تبریز و سفر به این شهر زیبا را دارید پیشنهاد ما اقامت در هتل آپارتمان آتا است. آتا گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل آپارتمان اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آتا تبریز

در هتل آپارتمان 6 طبقه آتا طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان فراهم شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت، امکان ارتباطی راحتی را برای مهمانان فراهم می نماید. عزیزانی که با خودرو شخصی به تبریز سفر می نمایند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. پذیرش هتل آتا 24 ساعته است؛ در این هتل چک این از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12.30 انجام می گیرد.

تیم حرفه ای هتل مسلط به زبان های ترکی، فارسی و انگلیسی هستند و با خوش رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت کوشش می نمایند. این هتل پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی بوده و هزینه اقامت بچه ها زیر 7 سال رایگان است. ناگفته نماند هتل آپارتمان آتا برای استفاده معلولین عزیز بهینه سازی شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

از امکانات دیگر هتل می توان به لابی، آسانسور، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، دوربین مداربسته و صندوق امانات اشاره نمود. خدمات خانه داری رایگان است و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات لاندری استفاده نمایید. گفتنی است فرودگاه تبریز در 13 کیلومتری هتل واقع شده است و با استفاده از آژانس به راحتی می توانید به محل اقامتتان تشریف ببرید.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل آپارتمان آتا تبریز دارای واحدهای اقامتی جادار و شیک است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل سوئیت های دوخوابه، سه خوابه و چهارخوابه است. سوئیت های هتل آپارتمان آتا دارای بالکن هستند و چشم انداز زیبایی از شهر از آن ها دیده می گردد. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق ها گنجانده شده است. هر واحد دارای یک آشپزخانه مجزا با وسایلی نظیر یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرف شویی، وسایل پخت و پز، کتری و قوری است.

داخل تمام واحدها سیستم تهویه مطبوع، کمد لباس، رخت آویز، مبلمان و تلویزیون صفحه تخت قرار گرفته است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با سرویس بهداشتی، دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

یکی از مهم ترین ویژگی های هتل آپارتمان آتا تبریز، موقعیت مکانی آن است. با اقامت در منطقه آبرسان تبریز دسترسی خوبی به مراکز مهم تبریز خواهید شد. با پیاده روی کوتاهی در اطراف هتل می توانید از بسیاری از مراکز مهم این شهر مجذوب کننده بازدید کنید. مراکز خرید متنوعی در این منطقه قرار دارند که بازدیدشان خالی از لطف نخواهد بود.

رستوران هتل

همان طور که گفته شد تمام واحدهای این مجموعه دارای آشپزخانه هستند و شما می توانید در هر زمانی که تمایل داشته باشید غذای مورد علاقه تان را تهیه و نوش جان کنید. با توجه به موقعیت مکانی این هتل، رستوران های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه های خوبی برای صرف غذا هستند. رستوران پاپریکا و رستوران گلباد در همسایگی هتل قرار گرفته اند.

فاصله هتل آپارتمان آتا تبریز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه تاریخ طبیعی تبریز: 550 متر

فاصله تا موزه آذربایجان: 2.7 کیلومتر

فاصله تا موزه شهریار: 3.1 کیلومتر

فاصله تا میدان ساعت: 3.1 کیلومتر

فاصله تا مقبره الشعرا: 3.5 کیلومتر

فاصله تا موزه قاجار: 3.6 کیلومتر

فاصله تا ارگ علیشاه: 3.7 کیلومتر

فاصله تا خانه پروین اعتصامی: 4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2117

به "هتل آپارتمان آتاغ یکی از اقامتگاه های معروف و باکیفیت در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان آتاغ یکی از اقامتگاه های معروف و باکیفیت در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید