نوروزی: احتمال دخالت سرویس های جاسوسی یا باند طبری در کشتن منصوری ، رومانی باید جوابگو باشد

به گزارش شهر وبلاگ، عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: احتمال دیگر این است که شاید باند نفوذ آقای طبری در این قضیه ورود نموده باشد و آقای منصوری را به قتل برساند تا گستردگی پرونده فساد اکبر طبری تعیین نشود.

نوروزی: احتمال دخالت سرویس های جاسوسی یا باند طبری در کشتن منصوری ، رومانی باید جوابگو باشد

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: در قضیه قتل قاضی منصوری ابهاماتی وجود دارد که باید این موارد را مقامات کشور رومانی برای ایران روشن نمایند.

وی ادامه داد: این احتمال وجود دارد که سرویس های جاسوسی بیگانگان از جمله سیا به اتاق آقای منصوری نفوذ نموده تا ایشان را به قتل برساند تا اسرار پشت پرده فاش نگردد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: احتمال دیگر این است که شاید باند نفوذ آقای طبری در این قضیه ورود نموده باشد و آقای منصوری را به قتل برساند تا گستردگی پرونده فساد اکبر طبری معین نگردد.

نوروزی با بیان اینکه احتمال سوم این است که آقای منصوری خودکشی نموده است، اضافه نمود: ایران نیز به صورت رسمی و قضایی این اتفاق را پیگیری خواهد نمود تا معین گردد علت کشته شدن آقای منصوری چه بوده است؟

وی بیان داشت: موضوع بعدی که برای ایران جای سوال دارد این است که دولت و علی الخصوص دستگاه قضاییه رومانی با چه عنوانی دستور به آزادی آقای منصوری داده بود و اگر ایشان را آزاد نموده بودند باید پلیس آن کشور محافظ جان این شخص می بود تا شاهد کشته شدن ایشان نمی بودیم.

این نماینده مجلس تاکید نمود: متاسفانه یکی از سرنخ های پرونده اکبر طبری با بی دقتی کشور رومانی معدوم شد که باید این کشور جوابگو باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 457

به "نوروزی: احتمال دخالت سرویس های جاسوسی یا باند طبری در کشتن منصوری ، رومانی باید جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: احتمال دخالت سرویس های جاسوسی یا باند طبری در کشتن منصوری ، رومانی باید جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید