ممنوعیت ورود مسافران خارجی به استرالیا تا سال آینده

به گزارش شهر وبلاگ، استرالیا اظهار داشت به احتمال زیاد مرزهایش به روی مسافران خارجی تا سال آینده میلادی باز نخواهد شد.

ممنوعیت ورود مسافران خارجی به استرالیا تا سال آینده

به گزارش خبرگزاری رویترز از سیدنی، سیمون بیرمنگهام وزیر تجارت استرالیا گفت که مرزها احتمالا بسته می ماند اما مقررات داخلی برای دانشجویان و مسافرانی که به طور طولانی مدت در این کشور هستند، آسان تر می گردد.

استرالیا تا حد زیادی در مهار ویروس کرونا پیروز عمل نموده و این پیروزیت را با جلوگیری از انجام سفرهای بین المللی و فاصله گذاری سخت اجتماعی به دست آورده است.

وزیر تجارت استرالیا در عین حال گفت که دانشجویان بین المللی و مسافرانی که قصد اقامت طولانی مدت در این کشور را دارند، باید قرنطینه شوند.

بازگشت دانشجویان غیربومی به استرالیا، دانشگاه های این کشور را که با زیان اقتصادی بالایی به واسطه بسته شدن مرزها روبرو هستند، نجات می دهد.

پذیرش دانشجویان غیربومی و بین المللی، چهارمین منبع عظیم کسب درآمد خارجی برای استرالیا به ارزش 38 میلیارد دلار استرالیا (26 میلیارد و 140 میلیون دلار آمریکا) محسوب می گردد.

بیش از هفت هزار و 300 نفر در استرالیا به کووید - 19 مبتلا شده و 102 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری فوت نموده اند.

بالاترین میزان افزایش روزانه مبتلایان جدید به کرونا در استرالیا روز چهارشنبه با گذشت بیش از یک ماه به ثبت رسید که بیشتر مبتلایان از ایالت ویکتوریا دومین ایالت پرجمعیت این کشور بودند.

ایالت ویکتوریا از ابتلای 21 مورد جدید به کرونا اطلاع داد که 15 نفرشان از سفرهای خارجی بازگشته اند و در قرنطینه به سر می برند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 405

به "ممنوعیت ورود مسافران خارجی به استرالیا تا سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ورود مسافران خارجی به استرالیا تا سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید