محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید

به گزارش شهر وبلاگ، باتوجه به کاهش 50 درصدی تعهدات گروه خودروسازی سایپا، عرضه مناسب خودرو در بازار و حذف واسطه ها قرار شد از برنامه آینده پیش فروش محصولات، برخی از محدودیت های ثبت نام برای فروش تعدادی از محصولات سایپا حذف شود. گروه خودروسازی سایپا در راستای تنظیم بازار خودرو و همچنین درخواست های مکرر مشتریان برخی از محدودیت های اعمال شده در ثبت نام های محصولات خود را کاهش داد.

محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید

گروه خودروسازی سایپا در اوایل سال 98 حدود 520 هزار دستگاه خودرو تعهد داشت که با همت مدیریت ارشد گروه، تلاش کارگران خط تولید، شبکه تأمین و سایر بخش های مرتبط پیروز شد تولید خودرو را به گونه ای ساماندهی کند که کل تعهدات سایپا 50 درصد کاهش یابد و به حدود 260 هزار دستگاه خودرو برسد.

بر اساس اعلام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، فروش فوق العاده و پیش فروش 1 ساله کوییک آر پارس خودرو از 16 تیرماه ساعت 10 صبح به مدت 3 روز آغاز خواهد شد.

در این مرحله از فروش فوق العاده و پیش فروش 1 ساله کوییک آر به درخواست متقاضیان برخی از محدودیت ها از جمله پلاک فعال انتظامی، سند در رهن و فک رهن زودتر از موعد، تطابق کدپستی متقاضی و کنندگی و همچنین عدم خرید طی 48 ماه گذشته از سایپا و ایران خودرو برداشته شده است و مشتریان محترم می توانند بدون این محدودیت ها اقدام به ثبت نام کنند.

با حذف برخی از محدودیت هایی که در گذشته و با دستور کمیته خودرو وزارت صمت به منظور کنترل التهابات کاذب بازار خودرو اعمال شده بود، تعداد بیشتری از مردم امکان ثبت نام و خرید خودرو از کارخانه را خواهند داشت و این امر کمک خواهد کرد که قیمت خودرو در بازار به صورت هیجانی افزایش پیدا نکند. مشتریان محترم جهت ثبت نام می توانند به سایت فروش سایپا به نشانی www.saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

***

شما می توانید جدیدترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1974

به "محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید" امتیاز دهید

1 کاربر به "محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ثبت نام سایپا به حداقل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید