لغو ممنوعیت ورود گردشگران از مرز های هوایی

به گزارش شهر وبلاگ، مصوبه ممنوعیت 15 روزه ورود گردشگران و اتباع خارجی از مرز های هوایی برداشته شد.

لغو ممنوعیت ورود گردشگران از مرز های هوایی

به گزارش خبرنگاران، وزارت کشور در دستورالعملی پیرو مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود مستقیم و غیرمستقیم مسافر از کشور های آفریقایی از جمله بوتسوانا، نامیبیا، اسواتینی، لسوتو، زیمبابوه، مالاوی و آفریقای جنوبی و چهار کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، نروژ و دانمارک را به مدت 15 روز ممنوع نمود.

اما حالا، علی اصغر شالبافیان معاون توریستی کشور، می گوید: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا که از سوی وزیر کشور به دستگاه های مختلف ابلاغ شده بود، ورود اتباع خارجی از مرز های زمینی، هوایی و دریایی از روز شنبه 4 دی ماه 1400 به مدت 15 روز صرفا برای گروه های خاصی مجاز شمرده شده بود که این مصوبه اصلاح شد و بر اساس مصوبه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا این ممنوعیت 15 روزه شامل توریستان از مرز هایی هوایی نمی گردد. او تاکید نمود ورود توریست خارجی به استثناء کشورهای (عنوان شده بالا) فقط از مرز هوایی امکان پذیر شده و مرز های زمینی و دریایی همچنان به روی توریستان بسته است.

معاون توریستی وزارت میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در مورد ممنوعیت 15 روزه ورود اتباع خارجی از مرزهای، زمینی، دریایی و هوایی، گفت: این ممنوعیت شامل توریستان ورودی از مرز های هوایی نمی گردد.

او اضافه نمود: این موضوع از سوی مهندس ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی پیگیری شد و مصوبه ممنوعیت 15 روزه ورود توریستان و اتباع خارجی از مرز های هوایی برداشته شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 بهمن 1400 بروزرسانی: 10 بهمن 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1813

به "لغو ممنوعیت ورود گردشگران از مرز های هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو ممنوعیت ورود گردشگران از مرز های هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید