فردا؛ اعلام نتایج آزمون جامع گروه دوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش شهر وبلاگ، تهران (پانا) - دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، از اعلام نتایج آزمون جامع، فردا سه شنبه 16 شهریور اطلاع داد و گفت گروه دوم مشمولان قانون معین تکلیف وزارت آموزش و پرورش می توانند از ساعت 10 صبح فردا با ورود به سامانه مروارید به نشانی HR.CFU.AC.IR از نتایج آزمون آگاه شوند.

فردا؛ اعلام نتایج آزمون جامع گروه دوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، دبیر ستاد برگزار نماینده آزمون های مرکز سنجش دانشگاه از اعلام نتایج آزمون جامع برگزار شده گروه دوم مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش در کشور اطلاع داد و گفت: از مجموع 27 هزار و 906 نفر شرکت نماینده در آزمون 93/4 درصد پیروز به کسب حد نصاب نمره لازم به منظور کسب گواهی صلاحیت حرفه معلمی و تسهیل فرآیند استخدام در آموزش و پرورش شده اند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، احتساب 65 درصد نمره در آزمون جامع را شرط قبولی و پیروزیت تعداد 26 هزار و 63 نفر از مجموع کل افراد شرکت نماینده در آزمون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش دانست و اضافه نمود: این افراد با کسب نمره قبولی در مولفه های کارآموزی و فرهنگی مجاز به شرکت در آزمون و با دریافت نمره قبولی در بخش کتبی پیروز به دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی شده اند.

دبیر ستاد برگزار نماینده آزمون های مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، تاکید نمود: به استناد گزارش معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این دانشگاه و مبتنی بر نتیجه آزمون جامع در صورتی که نمره افراد بالاتر از رقم 650 باشد، پیروز به دریافت گواهی صلاحیت حرفه معلمی شده و در غیر این صورت گواهی مذکور به افراد تعلق نخواهد گرفت.

این مقام مسؤول، توضیح داد: وفق مقررات امتحانات، در صورتی که حد نصاب نمره کارآموزی افراد شرکت نماینده در آزمون 14 یا بالاتر و بعلاوه حد نصاب نمره فرهنگی 12 و یا بالاتر باشد، قبول نشدن افراد در آزمون مربوط به بخش کتبی آزمون انتهای جامع است.

استاد دانشگاه، نمرات مولفه های کارآموزی و فرهنگی را قابل رویت در کارنامه منتشر شده شرکت نمایندگان در آزمون دانست و گفت: در صورتی که فرد شرکت نماینده در آزمون حتی در یکی از بخش های هفت گانه مولفه فرهنگی شرکت نکرده باشد، نمره مولفه مذکور برای وی ثبت نشده است.

وی، خطاب به آن تعداد افرادی که مولفه های مهم کارآموزی و فرهنگی را سپری نکرده و در آزمون جامع 12 شهریور شرکت کردند، یادآور شد: طی هماهنگی به عمل آمده با مرکز هوشمندسازی دانشگاه، این افراد می توانند فقط برای آگاهی و رویت نمره آزمون کتبی خود با ورود به سامانه اعلام شده اقدام نمایند.

کچوئیان، خاطر نشان کرد: با توجه به برگزاری آزمون گروه سوم مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش در فصل پاییز افرادی که به هر علت پیروز به کسب حد نصاب نمره نشده اند، می توانند همراه با این گروه در آزمون شرکت و تلاشی مجدد برای کسب پیروزیت در آزمون داشته باشند.

این مقام مسؤول، در مورد اعتراض بعضی قبول نشدگان نسبت به نتایج اعلام شده اضافه نمود: این افراد می توانند پس از رویت نتیجه آزمون از ساعت 12 روز سه شنبه 16 شهریور تا ساعت 12 روز چهارشنبه 17 ماه جاری نسبت به ثبت اعتراض خود در سامانه مروارید اقدام نمایند.

دبیر ستاد برگزار نماینده آزمون های مرکز سنجش دانشگاه فرهنگیان، مسئولیت پیگیری این امر را از وظایف اصلی مشمولان آزمون برشمرد و با تاکید بر جوابگو نبودن مرکز سنجش صلاحیت های حرفه ای دانشگاه نسبت به اعتراض های خارج از زمان مقرر توضیح داد: با توجه به ثبت اعتراض در سامانه، هیچ یک از بخش های سازمان مرکزی دانشگاه جوابگوی تماس های تلفنی افراد معترض نخواهند بود.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر پایش و رصد صلاحیت حرفه ای مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش برای استخدام قطعی در این دستگاه سنجش و مقدار گیری دانش، مهارت و نگرش افراد را فعالیتی ضروری دانست و گفت: همه حقوق مربوط به مشمولان در جریان برگزاری این آزمون اعمال و اقدام لازم به عمل آمده است.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، توضیح داد: نتایج اعلام شده آزمون مشمولان قانون مشخص تکلیف وزارت آموزش و پرورش، ملاک عمل مسئولان ذی ربط در آموزش و پرورش به منظور آغاز فرآیند استخدام و تسریع و تسهیل صدور احکام افراد قبول شده در آزمون است.

کچوئیان، در انتها خطاب به قبول شدگان در آزمون، دانشگاه فرهنگیان را فقط مسؤول برگزاری آزمون ها دانست و تاکید نمود: همه قبول شدگان می توانند جزئیات مربوط به فرایند تبدیل شرایط خود را از مراجع رسمی وزارت آموزش و پرورش پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1656

به "فردا؛ اعلام نتایج آزمون جامع گروه دوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ اعلام نتایج آزمون جامع گروه دوم مشمولان قانون مشخص تکلیف آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید