عزیزی خادم: هزینه های تیم امید به صورت مشارکتی پرداخت می گردد، رضایت مردم مهمتر از عکس یادگاری است

به گزارش شهر وبلاگ، رئیس فدراسیون فوتبال گفت که هزینه های مربوط به تیم فوتبال امید ایران به صورت مشارکتی توسط این فدراسیون و کمیته ملی المپیک پرداخت خواهد شد.

عزیزی خادم: هزینه های تیم امید به صورت مشارکتی پرداخت می گردد، رضایت مردم مهمتر از عکس یادگاری است

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم در پایان نشست با سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، اعلام کرد: جلسه بسیار خوبی داشتیم و بعد از مدت ها، تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایجاد شد. همچنین صالحی امیری پذیرفت که هزینه های تیم ملی امید به صورت مشارکتی و طی توافق نامه دو جانبه توسط کمیته المپیک و فدراسیون پرداخت گردد.

وی در ادامه در مورد میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی گفت: تمام کوشش خود را برای میزبانی ایران انجام خواهیم داد. این میراثی است که به ما رسیده اما با تمام وجود برای دریافت حق تضییع شده فوتبال ایران می ایستیم. اگرچه به تعامل سازنده با همه نهادهای بین المللی اعتقاد داریم و بنای ما ارتباط با دنیاست اما نمی توانیم در برابر از بین رفتن حق مردم سکوت کنیم. خودمان را موظف می دانیم که حق مردم را بگیریم. باز هم تأکید می کنم رضایت مردم ایران برای ما مهمتر از دریافت عکس یادگاری و انتشارش است و از همه راه های حقوقی برای رسیدن به این حق استفاده می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 22 فروردین 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1214

به "عزیزی خادم: هزینه های تیم امید به صورت مشارکتی پرداخت می گردد، رضایت مردم مهمتر از عکس یادگاری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: هزینه های تیم امید به صورت مشارکتی پرداخت می گردد، رضایت مردم مهمتر از عکس یادگاری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید