سینما به فیلم های جدید احتیاج دارد، دیدن این فیلم جرم است مورد تقاضای مخاطبان بود

به گزارش شهر وبلاگ، مدیر پخش حوزه هنری با بیان شرایط اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در کشور گفت: در راستای تامین محتوای جذاب و تازه و یاری به احیای سینماها تصمیم به اکران عمومی این فیلم گرفتیم.

سینما به فیلم های جدید احتیاج دارد، دیدن این فیلم جرم است مورد تقاضای مخاطبان بود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، غلامرضا فرجی، مدیر پخش موسسه بهمن سبز حوزه هنری درخصوص شرایط اکران فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است در شرایط کنونی در سینماها گفت: در پی تغییر شرایط بیشتریت شهرها به حالت زرد و با توجه به آنکه سینماها همچنان در گروه شغلی سه قرار دارند، سالن ها در بیشتر استان ها اجازه فعالیت پیدا کردند.

وی ادامه داد: از سویی عدم جذابیت فیلم های قدیمی برای مخاطبان و لزوم اضافه نمودن فیلم تازه به چرخه اکران، ما را در حوزه هنری ترغیب کرد تا به منظور تزریق خونی تازه به رگ های سینماها، با به نمایش درآوردن فیلم خود کمکی به احیا و بازگشت رونق آن کنیم.

این مدیر پخش اضافه نمود: لذا به همین دلیل تصمیم به اکران عمومی فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است گرفتیم. چرا که از سویی این فیلم جنجالی و جذاب، مورد تقاضا و علاقه مخاطبان طی یکی دو سال اخیر پس از حضور در جشنواره فیلم فجر بود و از سویی از آن جنس فیلم هایی است که متناسب با حال و هوای سالن سینما، نمایش روی پرده عظیم و تماشای دسته جمعی فراوری شده و اکران در ساختاری غیر از پرده سینما حیف بود. همچنین محتوا و قصه فیلم ایجاب می کرد تا عوامل فیلم دغدغه از بین نرفتن موضوعیت آن را داشته باشند.

فرجی اعلام کرد: با این وجود امیدواریم با مساعدت ستاد ملی کرونا و کوشش های اهالی سینما، بزودی شاهد تغییر گروه شغلی سینماها از سه به دو باشیم تا هم بتوان به این فضای شنماینده بازگشایی سینماها انتها داد و تهیه نمایندگان را مجاب کرد تا فیلم خود را به چرخه اکران سینمایی بیاورند و هم برنامه ریزی دقیق تری ناظر به تعداد شهرها و سالن های در دسترس داشت و جوابگوی درخواست های مخاطبان بود.

وی با اشاره به درخواست های بسیار مخاطبان برای چگونگی تماشای این فیلم در تهران بیان داشت: مخاطبان بسیاری در فضای مجازی پرسش دارند که کجا و چگونه می توان این فیلم را در تهران یا شهرهای بدون سینمای بازگشایی شده دید. فکر می کنم با شرایط امنی که سینماها دارند و محدودیت ظرفیت 50% بتوان این امکان را حداقل برای تعداد محدودی از سینماهای تهران یا سایر شهرها فراهم کرد و احتیاج به همکاری مسئولان دارد تا ان شاء الله مردم از فرصت تماشای این فیلم در سینما محروم نشوند.

فرجی بیان داشت: هم اکنون نمایش فیلم در سینماهای استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان، قزوین، زنجان، بوشهر، خوزستان، گرگان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و فارس برقرار است و به دنبال افزایش سینما هستیم.

مدیر پخش حوزه هنری درخصوص شرایط اجرای پروتکل های بهداشتی در سینماها گفت: سینماها مطابق 10 ماه گذشته همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند و هر زمان فرصت بازگشایی پیدا نمایند، آماده میزبانی از مخاطبان هستند. همانطور که آقای دکتر حریرچی طی بازدید خود از سینما بهمن تهران تایید نموده و فرمودند، سینماها جزو اماکن امن و کم خطر هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1399 بروزرسانی: 23 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1021

به "سینما به فیلم های جدید احتیاج دارد، دیدن این فیلم جرم است مورد تقاضای مخاطبان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سینما به فیلم های جدید احتیاج دارد، دیدن این فیلم جرم است مورد تقاضای مخاطبان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید