رونمایی از پرچمدار تازه و چهار چشم وان پلاس، عکس

به گزارش شهر وبلاگ، زومیت نوشت: وان پلاس، طراحی و رنگ های گوشی وان پلاس 12 را با نزدیک شدن به رونمایی رسمی، منتشر کرد.

رونمایی از پرچمدار تازه و چهار چشم وان پلاس، عکس

وان پلاس با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو، به صورت رسمی طراحی وان پلاس 12 را پیش از عرضه این گوشی در چین به نمایش گذاشت. این دستگاه شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارد و یک جزیره بزرگ دوربین دایره ای شکل در پشت گوشی قرار گرفته؛ بااین حال، وان پلاس تغییری مهم در این نسل ایجاد نموده است.

براساس آزمایش های داخلی، معین شده که موقعیت بهینه برای آنتن های گیمینگ (آنتن های مخصوص تقویت شبکه در هنگام اجرای بازی آنلاین) زمانی که گوشی در حالت افقی واقع شده است، بین انگشتان دست کاربر است. با این حال، این فضا در حال حاضر به وسیله اسلایدر هشدار در وان پلاس 11 اشغال شده است. وان پلاس در بیانیه خود اعلام نمود: با تغییر مکان اسلایدر هشدار به سمت مخالف گوشی، می توان آنتن های گیمینگ بهتری را در وان پلاس 12 به کار گرفت.

وان پلاس در ادامه می گوید که از فناوری آنتن فوق فشرده و فناوری یکپارچه سازی، برای به حداقل رساندن فضای اشغال شده به وسیله اسلایدر هشدار استفاده می نماید.

وان پلاس ادعا می نماید که: براساس داده های آزمایشگاهی ما، سیگنال آنتن گیمینگ می تواند بهبود یابد و تأخیر بازی تا 15 درصد کم گردد.

وان پلاس بعلاوه تنوع رنگی گوشی وان پلاس 12 را معین نموده است. این گوشی در رنگ های سبز، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. وان پلاس رسماً رنگ سبز را زمرد روان می نامد که پنل پشتی شیشه ای دارد و رنگ آن از طبیعت الهام گرفته است.

وان پلاس بعلاوه در ادامه تأیید می نماید که وان پلاس 12 دارای یک دوربین پریسکوپی با زوم 3 برابری است که از نسل چهارم لنز Hasselblad استفاده می نماید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2170

به "رونمایی از پرچمدار تازه و چهار چشم وان پلاس، عکس" امتیاز دهید

144 کاربر به "رونمایی از پرچمدار تازه و چهار چشم وان پلاس، عکس" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پرچمدار تازه و چهار چشم وان پلاس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید