رونمایی از خانه فوق لاکچری سپیده خداوردی !

به گزارش شهر وبلاگ، خبرنگاران: سپیده خداوردی به مناسبت تولد پسرش تولد مفصلی گرفت.

رونمایی از خانه فوق لاکچری سپیده خداوردی !

سپیده خداوردی یک فرزند پسر به نام سانیار دارد. سپیده خداوردی به موسیقی دلبستگی عجیبی دارد. سپیده خداوردی عاشق چیدن سفره هفت سین ازسوی مادرش است. سپیده خداوردی در تیپ های مختلف دیده می گردد. در تازه ترین عکس سپیده خداوردی را در استایل مشکی مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگاران، سپیده خداوردی به مناسبت تولد پسرش ، جشن مفصلی گرفت و شخصیت کارتونی مورد علاقه پسرش را هم به این تولد دعوت کرد. مردم واکنش های متفاوتی نسبت به این جشن تولد لاکچری نشان دادند اما سپیده خداوردی نسبت به آنان واکنشی نشان نداد.

سپیده خداوردی در سریال آوای باران

سپیده خداوردی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که با بازی در سریال پر بیننده آوای باران در نقش مرضیه بسیار شناخته تر شد. سپیده خداوردی هنرمندی فعال در شبکه های اجتماعی است که با اشتراک گذاری عکس های مختلف با استایل های متفاوت و البته لباس های تازه در فضای مجازی به شدت فعال است.

سپیده خداوردی بازیگر بی حاشیه است

سپیده خداوردی علی رغم فعالیت زیاد در فضای مجازی و اشتراک گذاری عکس های مختلف در این بخش، بازیگری بی حاشیه محسوب می گردد. هرچند خداوردی عکس های معمولی هم به اشتراک نمی گذارد و تیپ و میکاپ هایی جالب دارد اما خود را از حواشی دور نگه داشته است. در عین حال وی محبوب دنبال کنندگانش در فضای مجازی هم هست.

منبع: رکنا
انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1720

به "رونمایی از خانه فوق لاکچری سپیده خداوردی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از خانه فوق لاکچری سپیده خداوردی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید