رنگ بندی ساعت های سری گلکسی واچ 5 معین شد

به گزارش شهر وبلاگ، سامسونگ قرار است به زودی از ساعت های سری گلکسی واچ 5 رونمایی کند. به همین دلیل این روزها حجم و تعداد خبرها در رابطه با این محصولات بسیار بالاست. برای مثال چند روز پیش توانستیم از کیفیت ساخت و مدل های مختلف سری گلکسی واچ 5 مطلع شویم اما امروز خبری در رابطه با رنگ بندی آن ها منتشر شده است.

رنگ بندی ساعت های سری گلکسی واچ 5 معین شد

یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی ایوان بلس که کمتر پیش آمده اشتباهی داشته باشد، اخیرا توانسته کدی را کشف کند که در آن به رنگ بندی ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ 5 نیز اشاره شده است. طبق این کد، ظاهرا ساعت های مورد انتظار سامسونگ قرار است در رنگ های نقره ای، یاقوت کبود و گرافیتی در دسترس قرار بگیرند. البته این رنگ بندی برای گلکسی واچ 5 بزرگ تر خواهد بود. مدل کوچک تر، به جای رنگ گرافیتی، رزگلد را هم در کنار نقره ای و یاقوت کبود خواهد داشت.

برای گلکسی واچ 5 پرو که گفته می گردد برترین ساعت هوشمند سامسونگ خواهد بود، فقط دو رنگ بندی وجود خواهد داشت؛ مشکی تیتانیومی و خاکستری تیتانیومی که به نظر می رسد برای ساخت بدنه این محصول هم از همین فلز تیتانیوم استفاده شده باشد. حداقل چیزی که پیش تر در خبرها خواندیم از این موضوع حکایت دارد.

علاوه بر رنگ بندی، وب سایت SamMobile هم اخیرا نسخه LTE گلکسی واچ 5 را در FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) ایالات متحده آمریکا رویت کند که این نشان می دهد به تاریخ رونمایی و عرضه این محصولات بسیار نزدیک شده ایم.

در حال حاضر متأسفانه اطلاعات رسمی زیادی که از سوی خود سامسونگ منتشر شده باشند در اختیار نداریم، اما به لطف یک سری از افشاگران و منابع خبری معتبر، می دانیم سال جاری خبری از مدل کلاسیک نخواهد بود و به جای آن، گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو را شاهد خواهیم بود. بعلاوه گفته می گردد گلکسی واچ 5 پرو به خاطر حواشی زیادی که در اطراف نمایشگر خود دارد، یکی از زشت ترین ساعت های هوشمند 2022 خواهد بود.

در رابطه با تاریخ عرضه رسمی این محصولات هم فعلا ماه آگوست بیشترین رأی را دارد. چرا که شرکت کره ای در این تاریخ قرار است از گوشی های تاشوی خود نیز رونمایی کند. تا ماه آگوست هم کمتر از 45 روز زمان به جای مانده است. اگر قرار باشد سامسونگ در این ماه رویدادی را برگزار کند، خیلی منطقی است که تمام این محصولات به صورت یکجا در آن معرفی شوند. وگرنه ساعت های هوشمند شرکت، محصولات بزرگی محسوب می شوند و رونمایی از آن ها نیازمند برگزاری یک رویداد بزرگ است. قطعا نمی توان انتظار داشت شرکت کره ای طی کمتر از دو ماه، دو رویداد بزرگ برگزار نموده و در آن ها فقط از یک سری محصول رونمایی کند. بنابراین ماه آگوست در حال حاضر محتمل ترین تاریخ برای رونمایی و عرضه گجت های کوچک شرکت کره ای است.

از ساعت های سری گلکسی واچ 5 چه می دانیم؟

همانطور که گفته شد، سال جاری به احتمال بسیار زیاد شاهد رونمایی از دو مدل گلکسی واچ 5 خواهیم بود؛ استاندارد و پرو که مدل پرو ظاهرا باتری بسیار پرظرفیت تر و قابلیت های لاکچری تر خواهد داشت. علت اینکه سامسونگ تصمیم گرفته عبارت پرو را جایگزین کلاسیک کند به احتمال فراوان همین بوده که یک ساعت لوکس تر قرار است رونمایی گردد؛ البته اگر آن خبر افشاگر معروف یعنی Ice Universe مبنی بر زشت بودن این مدل را در نظر نگیریم.

گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو بعلاوه از فناوری شارژ بسیار سریع پشتیبانی می نمایند که باعث می گردد کاربر در مدت زمان بسیار کوتاهی بتواند آن ها را شارژ کند. این موضوع در کنار افزایش ظرفیت باتری در مدل پرو واقعا خبر خرسند نماینده ای است.

البته تمام خبرها هم خوب نیستند. چرا که گفته می گردد هیچ یک از ساعت های سال جاری شرکت کره ای قرار نیست حلقه چرخان مجذوب کننده اطراف نمایشگر را داشته باشند. این یعنی دیگر کاربر نمی تواند با آن صدای فوق العاده دلنشین بزل چرخان، بین منوهای مختلف ساعت گشت و گذار کند و باید حتما با آن تعامل لمسی داشته باشد که این واقعا بدترین خبری بود که می توانستیم در این رابطه بشنویم.

با این حال باید منتظر ماند و دید در ماه آگوست چه اتفاقاتی رخ می دهد و چه دلایلی برای انجام یک سری از کارها از سوی سامسونگ مطرح می گردد.

منبع: TechRadar

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1967

به "رنگ بندی ساعت های سری گلکسی واچ 5 معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ بندی ساعت های سری گلکسی واچ 5 معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید