راهنمای سفر به سویا (seville)، اسپانیا

به گزارش شهر وبلاگ، سویا یک شهر دانشگاهی بزرگ است که در گوشه گوشه آن دانشجویانی که از سراسر جهان برای تحصیل به این شهر آمده اند، دیده می شوند. بدون شک، سفر به سویا یکی از به یادماندنی ترین تجربیات زندگی شما خواهد بود.

راهنمای سفر به سویا (seville)، اسپانیا

هزینه های معمول

هزینه اقامت در هاستل ها

هزینه اقامت در هاستل های مرکز شهر، شبی 10 تا 20 یورو (44,355 تا 88,711 تومان) است. البته در ماه های تابستان این قیمت افزایش می یابد. هزینه اقامت در اتاق های خصوصی دو تخته در حدود 30 تا 50 یورو (133,066 تا 221,777 تومان) است.

هزینه اقامت در هتل های مقرون به صرفه قیمت

می توانید با پرداخت مبلغ 40 تا 70 یورو (177,421 تا 310,487 تومان) در یک هتل خوب اقامت کنید. بسیاری از این هتل ها در نزدیکی کلیسای مشهور سویا واقع شده اند.

میانگین هزینه خورد و خوراک

هر وعده غذا به اضافه نوشیدنی بین 16 تا 18 یورو (70,969 تا 79,840 تومان) هزینه دارد. هزینه خرید مواد خوراکی مورد احتیاج برای یک هفته نیز در حدود 40 تا 50 یورو (177,421 تا 221,777 تومان) می شود. فست فود های مقرون به صرفه قیمت در حدود 6 یورو (26,613 تومان) قیمت دارند.

هزینه های تردد و جابه جایی در شهر

استفاده از اتوبوس های قرمز یا نارنجی رنگ درون شهری، 1.30 یورو (5,766 تومان) به ازای هر راستا هزینه دارد. اگر کارت هوشمند Bonobus تهیه کنید به ازای هر 10 راستا، تنها 6.40 یورو (28,387 تومان) می پردازید.

نکته هایی برای صرفه جویی در هزینه ها

از کلیسای جامع سویا به رایگان بازدید کنید

یکشنبه صبح ها تا ساعت 2:30 بعد از ظهر می توانید به رایگان از این کلیسای باشکوه و زیبا بازدید کنید.

جاذبه های جهانگردی و تماشای های سویا

از کاخ Casa de Pilatos تماشا کنید

این کاخ که یکی از مراکز مهم جهانگردی در سویا محسوب می شود، در سال 1500 میلادی ساخته شده است. بسیاری از آثار نقاشی مربوط به قرن شانزدهم تا نوزدهم میلادی در این کاخ نگهداری می شوند. در سراسر این بنای بزرگ، مجسمه هایی از شخصیت های اساطیری یونانی قرار گرفته اند.

کلیسای Iglesia de San Isidoro را ببینید

قدمت این کلیسا به قرن چهاردهم میلادی باز می شود. این شاهکار هنری و معماری Jimenez Bonilla و طراحی پیچیده این بنا، بدون شک ارزش تماشا دارد.

گشتی در پارک Parque de Maria Luisa بزنید

اگر می خواهید یک روز آرام را با تماشا باغ ها و بوستان ها، ایوان ها و مجمسمه های زیبا بگذرانید، این پارک برترین انتخاب است. بعلاوه تورهایی به همراه راهنما نیز در این پارک آماده استقبال از شما هستند. این بوستان، مکانی فوق العاده برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر است.

گشتی در میدان Plaza de Espana بزنید

بسیاری از ادارات دولتی در این قسمت شهر قرار گرفته اند. از مشاهده مجسمه ها و بناهای تاریخی، چیزهای زیادی درباره تاریخ و فرهنگ سویا یاد می گیرید. نقاشی های دیواری متعددی در این محدوده وجود دارند که دوره های مختلف تاریخی اسپانیا را به تصویر می کشند.

از تورهای دوچرخه سواری لذت ببرید

هزینه استفاده از این تورها بسته به اینکه چه نوع توری را انتخاب کنید، برای یک گردش سه ساعته به همراه راهنما در حدود 20 تا 35 یورو (88,711 تا 155,244 تومان) می شود. می توانید دوچرخه ای را که به شما اختصاص داده شده تا انتها روز نگه دارید و برای گشت و گذار در شهر از آن بهره ببرید.

از تماشا کلیسای جامع سویا شگفت زده شوید

قدم زدن درون این کلیسای جامع و مشاهده معماری چشم گیر و طراحی پیچیده آن، یکی از جالب ترین بخش های سفر شما به سویا خواهد بود. این کلیسا جایی است که کریستف کلمب در آن دفن شده است. برج ناقوس این کلیسا، منظره وسیع و فوق العاده ای از شهر را در مقابل چشمان شما به نمایش می گذارد.

در محله قدیمی یهودی ها قدم بزنید

این منطقه از شهر، در نزدیکی کلیسای جامع قدیمی واقع شده است. این محله و خیابان های پیچ در پیچش یکی از مجذوب نماینده ترین منطقه ها شهر و مورد توجه جهانگردان است. گرچه این محله معمولا شلوغ و پر از جهانگرد است اما با قدم زدن در کوچه های پر پیچ و خم و دنج آن می توانید از این شلوغی، رهایی پیدا کنید.

از قدیمی ترین کاخ مسکونی اروپا بازدید کنید

کاخ Alcázar قدیمی ترین کاخ مسکونی در اروپا است که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد. این مکان در واقع یک اقامتگاه سلطنتی است که پادشاهان اسپانیا در سفر به سویا در آن اقامت می نمایند. این کاخ یک نمونه زیبا و بدیع از معماری موروها (مسلمانان اسپانیا) و میراث جهانی یونسکو است.

از صومعه El Monasterio la Cartuja تماشا کنید

این صومعه که با عنوان صومعه Santa Maria de las Cuevas نیز شناخته می شود، به عنوان یک صومعه فرانسیسکن (Franciscan) یا همان فرقه پیرو عقاید فرانسیس قدیس در قرن پانزدهم ساخته شده است. امروزه بسیاری از آثار سفالگری معاصر در آن جمع آوری شده و در معرض دید بازدیدنمایندگان قرار گرفته است.

درباره تاریخچه استعمار اسپانیا، مطالبی یاد بگیرید

ساختمان آرشیو عمومی، بنایی است که در قرن شانزدهم ساخته شده و اسناد و آثار هنری ارزشمندی را از دوره استعمار اسپانیا در خود جای داده است. از جالب توجه ترین اسناد و آثاری که در این مجموعه وجود دارد، می توان دفترچه خاطرات شخصی کریستف کلمب و پیمان توردسیلاس (Treaty of Tordesillas) را نام برد. به موجب این پیمان نامه، بر تازه (New World) بین اسپانیا و پرتغال تقسیم می شد.

از موزه فلامنکو بازدید کنید

موسیقی و پایکوبی فلامنکو بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ جنوب اسپانیا به شمار می رود. موزه فلامنکوی سویا نیز مکانی مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جنبه از فرهنگ و هنر اسپانیا است. این موزه شامل لباس های مخصوص پایکوبی فلامنکو با طراحی های پیچیده، آلات موسیقی و اطلاعاتی مفید درباره این سبک است.

به تماشای آثار هنرهای زیبا بروید

Museo de Bellas Artes یک موزه هنرهای زیبا است و مجموعه ای از آثار مربوط به عصر گوتیک را دربرمی گیرد. این موزه در مجاورت Macarena واقع شده و هزینه ورودی آن 1.50 یورو (6,653 تومان) است. البته اگر شهروند اتحادیه اروپا باشید، می توانید رایگان از این موزه بازدید کنید.

منبع: Nomadicmatt

منبع: کجارو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1860

به "راهنمای سفر به سویا (seville)، اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سویا (seville)، اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید