دست رد آنتورپ به سینه پرسپولیس

به گزارش شهر وبلاگ، باشگاه آنتورپ بلژیک که علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته با استناد به قرارداد که در آن نحوه پرداخت مبالغ رضایتنامه قید شده، به خواسته پرسپولیس پاسخ منفی دادند.

دست رد آنتورپ به سینه پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با زمزمه هایی مبنی بر اینکه به زودی مجوز آغاز تمرینات به تیم ها داده می گردد و مسابقات لیگ برتر احتمالا از خردادماه از سر گرفته می گردد، باز هم تب فوتبال در کشورمان رو به افزایش است و در بین تمام اخبار بدی که این روزها به گوش می رسد این موضوع می تواند کمی حال فوتبال دوستان را خوب کند. از طرف دیگر این تعطیلی برای تیمی مثل پرسپولیس که از لحاظ مدیریتی با چالش های بزرگی دست وپنجه نرم می نماید و نمی تواند به تعهدات اقتصادی خود به بازیکنانش عمل کند، بد هم نشد تا فرصت مناسبی برای حل این معضلات بدون سروصدا و حاشیه وجود داشته باشد. با این حال مسائل همچنان پابرجا هستند.

هرچند قرار بود علیرضا بیرانوند در اسفندماه سال گذشته راهی بلژیک گردد تا در تست پزشکی تیم آنتورپ که برای فصل آینده با این بازیکن قرارداد بسته است، شرکت کند اما شیوع ویروس کرونا در تمام جهان و قوانین قرنطینه در کشورهای اروپایی باعث شد که این سفر فعلا کنسل و در زمان بهتری انجام گردد.

ولی با توجه به اینکه این سفر برای پرسپولیسی ها حائز اهمیت بود و آنها می توانستند بعد از تست پزشکی، قسط دوم رضایتنامه بیرانوند را از باشگاه بلژیکی دریافت و بعضی از مسائل اقتصادی خود را رفع نمایند. بنابراین سرخ ها چند روز قبل نامه ای به تیم بلژیکی ارسال نموده اند که با توجه به قرارداد این آمادگی از سوی بیرانوند و باشگاه پرسپولیس برای تست پزشکی وجود دارد و خواستار این شدند که قسط دوم به حساب شان واریز گردد، اما مدیران باشگاه بلژیکی با استناد به قرارداد که در آن نحوه پرداخت مبالغ رضایتنامه قید شده، به این خواسته پرسپولیس پاسخ منفی دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 188

به "دست رد آنتورپ به سینه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست رد آنتورپ به سینه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید