خبرنگاران موضوعات مهم مطرح شده در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال

به گزارش شهر وبلاگ، تهران- خبرنگاران- نشست هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (دوشنبه) در شرایطی برگزار گردید که مهم ترین موضوع مطرح شده قهرمانی در جام حذفی بود و سرنوشت فرهاد مجیدی به سرانجام بازی با تراکتور موکول شد.

خبرنگاران موضوعات مهم مطرح شده در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال

احمد سعادتمند درباره سفر پر حاشیه خود به ایتالیا و مذاکره با آندره آ استراماچونی گزارشی را در اختیار مدیران ارشد استقلال قرار داد.

یکی دیگر از موضوعات نشست هیات مدیره باشگاه استقلال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بود که قرار بر این شد ظرف سریع ترین زمان ممکن طلب بویان نایدنوف پرداخت گردد تا مشکل آبی پوشان حل گردد.

صحبت های جنجالی فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی اش و اتهاماتی که به مدیران استقلال زده بود در این نشست مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

جذب بازیکن و تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به خاتمه رسیده است موضوع مهم دیگر مدیران ارشد بود و همگی آنها اعتقاد داشتند استقلال باید نسبت به سال های گذشته کمترین خروجی را داشته باشد.

اعضای هیات مدیره استقلال ضمن تقدیر از عملکرد بازیکنان و مربیان استقلال در راه کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر و رسیدن به فینال جام حذفی اظهار امیدواری کردند آبی پوشان با پیروزی مقابل تراکتور جام را به دست آورند.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 652

به "خبرنگاران موضوعات مهم مطرح شده در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موضوعات مهم مطرح شده در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید