تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار گردید، تاکید بر تکمیل شبکه سازی دانشجویی

به گزارش شهر وبلاگ، آیین تکریم مهدی عباسی رییس سابق و معارفه دکتر رضا فریدزاده سرپرست تازه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با تاکید بر ادامه اقداماتی قبلی این سازمان همانند تکمیل شبکه سازی دانشجویی برگزار گردید.

تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار گردید، تاکید بر تکمیل شبکه سازی دانشجویی

به گزارش خبرنگاران، آیین تکریم رییس سابق و سرپرست تازه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با حضور مهندس علیرضا زجاجی مشاور رییس و مدیرکل حوزه ریاست جهاددانشگاهی و دکتر جمال رحیمیان سرپرست معاونت فرهنگی این نهاد برگزار گردید.

مهندس زجاجی در این مراسم گفت: امیدواریم سرپرست تازه سازمان دانشجویان با شناختی که از پیش نسبت به این مجموعه دارند تکمیل نماینده کارها و زحماتی باشند که از زمان تشکیل سازمان دانشجویان صورت گرفته است.

وی تاکید نمود: ضرورت دارد شبکه سازی دانشجویی که در دوره ریاست قبلی ایجادشده، تکمیل گردد تا واقعاً بتوانیم خادم مردم باشیم.

مهندس زجاجی ادامه داد: فکر می کنم که در دانشگاه ها و در میان قشر دانشجو، علاقه به خدمت به محرومین زیاد است و باید بتوانیم این کارها را کامل کنیم و شبکه دانشجویی را به گونه ای طراحی و تنظیم کنیم تا در ایامی همانند نوروز، بتوان در قالب تیم و گروه در منطقه ها محروم خدمت کرد.

دکتر رحیمیان نیز در ادامه توضیح داد: افرادی که مسئولیتی به عهده داشته اند می دانند که مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی و به ویژه در جهاددانشگاهی بار سنگینی است که بر عهده یک فرد قرار می گیرد و این بار سنگین، واقعا گاهی اوقات زندگی شخصی افراد را تحت تاثیرخودش قرار می دهد.

سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه مسئولیت در حوزه فرهنگی سختی مضاعفی دارد اذعان داشت: کار با دانشجو و نیروهای دانشجو کاری است که بعضاً از روح و جسم آدم انرژی می گیرد و این وظیفه کسی است که پذیرفت خدمت گزار نسل جوان دانشجو باشد. ان شاءالله بتوانیم باهم یک فضای خوبی را فراهم کنیم و بیش ازپیش سازمان بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، در ادامه مهدی عباسی رئیس سابق سازمان دانشجویان گفت: به نظر بنده، جهاددانشگاهی جایی است که کار کردن در آن هم انگیزه دوچندان می خواهد و هم افتخار است.

وی اضافه کرد: خود را به عنوان یک سرباز کوچک در جهاد می دانم و فکر می کنم جهاد هم یک وظیفه نسبت به نیروهایش دارد و آن تقویت انگیزه هایشان است و اجازه بدهند که فعالیت نمایند. اگر خطایی از آن ها سر بزند، به آن ها بازخورد بدهد، اشتباهات را اصلاح نمایند، هدایت بدهند و تذکر بدهند.

دکتر رضا فریدزاده سرپرست تازه سازمان دانشجویان نیز با تاکید بر اینکه من برای متوقف کردن کاری نیامده ام گفت: سعی می کنیم کارهایی را که ریاست قبلی سازمان شروع کردند، ادامه بدهیم و سازوکارهای تازهتری هم اضافه خواهد شد و باهم، دست در دست هم، کوشش می کنیم که جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان، یک قدم به جلو بردارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1881

به "تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار گردید، تاکید بر تکمیل شبکه سازی دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم و معارفه رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار گردید، تاکید بر تکمیل شبکه سازی دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید