تعمیر آبخوردگی تلویزیون

به گزارش شهر وبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- امروزه تعمیر تلویزیون های آب خورده با دستگاه فلت زن در تعمیرگاه انجام میشود. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین تجهیزات در صنعت تعمیر تلویزیون محسوب میشود .

تعمیر آبخوردگی تلویزیون

آب خوردگی به عنوان یکی از رایج ترین دلایل خرابی تلویزیون در ایران مطرح است اما تنها راهکار شرکتها برای حل این مشکل تعویض کل پنل تلویزیون است،کما اینکه پنل یک تلویزیون به تنهایی 50 تا 70 درصد قیمت تلویزیون را شامل می شود و بسیار گران است از همین رو بسیاری از هموطنان تعویض تلویزیون را به تعویض پنل ترجیح می دهند .

تکنیک tv راهکار کم هزینه تری برای تعمیر تلویزیون های آب خورده دارد،ما پنل تلویزیون آب خورده شما را با حداقل هزینه تعمیر می کنیم و آن را به حال اولش باز می گردانیم. تعمیر آب خوردگی تلویزیون با دستگاه فوق پیشرفته انجام شده و به صورت کاملا تضمینی انجام می گیرد .

چرا تلویزیون دچار آبخوردگی میشود؟

آب خوردگی یک تلویزیون ممکن است در اثر اسپری کردن آب بر روی شیشه تلویزیون و یا در حین تمیزکاری و یا حتی در اثر بخار آب موجود در محیط صورت پذیرد.مناطقی که در اثر آب خوردگی آسیب می بینند شامل برد آدرس پنل،اتصالات موسوم به فلت پنل و یا حتی برد tcon تلویزیون می باشد .

در اثر آب خوردگی خطوط عمودی رنگی و یا هاله نواری سفید بر روی تصویر ظاهر می شود و یا تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد، اگر تلویزیون شما این نشانه ها را دارد به احتمال قوی دچار آب خوردگی شده است .

چگونه از آبخوردگی تلویزیونهای LED و LCDجلوگیری کنیم؟

کمپانی های مختلف فراوری نماینده تلویزیون در بسیاری مواقع نسبت به ضعف های پیدا شده در محصولات خود عکس العمل نشان می دهند و با ایجاد تغییر در نوع طراحی آن ضعف را رفع نموده و حتی در برخی مواقع نسبت به جبران خسارت دستگاههای آسیب دیده اقدام می نمایند .

در بخش فراوری تلویزیون اما تا به امروز که چندین سال از آغاز پیدایش آبخوردگی تلویزیونهای نو می گذرد متاسفانه اقدام خاصی از طرف هیچ یک از فراوری نمایندگان انجام نشده و فقط در تعدادی از مدلها شاهد تغییر در نوع قرار گیری فلتهای منتقل نماینده اطلاعات هستیم اما این تغییر صرفا بدلایل دیگری غیر از جلوگیری از ایجاد آبخوردگی صفحه تلویزیون و بیشتر بعلت ویژگیهای طراحی و نحوه چینش قطعات تلویزیون بوده است .

هرچند اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری از آبخوردگی پنل تلویزیون ارجحیت دارد اما اگر این اقدام را نوشداروی بعد از مرگ سهراب ننامیم باید بگوییم که تمامی تلویزیونهایی که برای تعمیر آبخوردگی پنل تلویزیون به گروه رایان مراجعه می نمایند بعد از انجامتعمیر تلویزیون آب خورده محل نفوذ مایعات به پنل تلویزیون بوسیله چسبهای خاص پوشانده شده تا حتی در صورت بی مبالاتی مصررف نماینده و نفوذ مایعات به داخل تلویزیون به بخشهای داخلی آسیبی نرسد .

اگر تلویزیون شما دچار آبخوردگی شد، برترین اقدام در ابتدا تماس با متخصصین تعمیرات تلویزیون از جمله مجموعه رایان تیوی میباشد، زیرا این مورد تخصصی بوده و احتیاج گرفتن مشاوره از افراد خبره در این زمینه میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1817

به "تعمیر آبخوردگی تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر آبخوردگی تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید