تحول آفرینی در بخش فرهنگ با اختصاص 2 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی کشور

به گزارش شهر وبلاگ، سال آینده 2 درصد از مجموع اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی و شرکت های دولتی به حوزه فرهنگ کشور اختصاص یابد.

تحول آفرینی در بخش فرهنگ با اختصاص 2 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی کشور

خبرنگاران، اراک - محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اراک گفت: بر اساس لایحه بودجه 1401، اختصاص 2 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی به بخش فرهنگ می تواند تحول آفرین باشد و پیش بینی می گردد این اقدام دولت دو رویکرد را ایجاد کند.

اسماعیلی اضافه نمود: اول اینکه مدیریت و سیاست گذاری واحدی در هزینه کرد دستگاه های اجرایی به وجود می آورد و دوم، این اقدام جهشی در اعتبارات فرهنگی ایجاد می نماید که یاری می نماید بخشی از عقب ماندگی های حوزه فرهنگی و هنری در سال های جبران گردد.

او با بیان اینکه در سفر های استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا بر این است که به همه حوزه های فرهنگی و تمدنی کشور سرکشی کنیم و با اهالی فرهنگ و هنر شهرستان ها و استان ها مصاحبه کنیم ادامه داد: به سبب پیشینه تاریخی و فرهنگی بسیار بالای استان مرکزی و شهرستان اراک در این استان حضور پیدا کردم.

اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید نمود: بازدید از طرح های فرهنگی و هنری در استان ها از دیگر اهداف است که امید است بتوان در این سفر موضوعات و پروژه های فرهنگی که احتیاج به حمایت ویژه دارد را با استاندار استان مرکزی جمع بندی نموده و در سفر رییس جمهور در شمار طرح های مصوب پیشنهاد دهیم.

انتهای پیغام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 فروردین 1401 بروزرسانی: 26 فروردین 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1883

به "تحول آفرینی در بخش فرهنگ با اختصاص 2 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول آفرینی در بخش فرهنگ با اختصاص 2 درصد اعتبارات دستگاه های اجرایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید