بسته های طلایی، نقره ای و برنزی قاچاقچی هان انسان برای انتقال پناهجویان به اروپا

به گزارش شهر وبلاگ، گروه های مافیایی قاچاق انسان برای انتقال پناهجویان به قاره اروپا به ویژه بریتانیا از جهت کانال مانش بسته های پیشنهادی طلایی، نقره ای و برنزی دارند و ارزان ترین جایگاه آنها کمتر از 1300 دلار نیست.

بسته های طلایی، نقره ای و برنزی قاچاقچی هان انسان برای انتقال پناهجویان به اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، قاچاقچی های انسان با حضور در اردوگاه پناهجویان در شهر بندری کاله در شمال فرانسه که از مهم ترین دروازه های ورود به خاک بریتانیا از راستا کانال مانش است، بسته های پیشنهادی خود را به پناهندگان درمانده عرضه می نمایند. گران ترین بسته که طلایی است، 13 هزار دلار (حدود 280 میلیون تومان) هزینه دارد و شامل یک جایگاه خوب در یک قایق یا کشتی عظیم و امن، جلیقه نجات و تراکم کم پناهجویان و مسافران می گردد.

یکی از پناهجویان که تا چند روز دیگر از راستا کانال مانش وارد اروپا می گردد، درباره این بسته های به سان می گوید: هزینه ها و قیمت ها متفاوت است و به اندازه قایق و تعداد افراد درون آن بستگی دارد. قاچاقچی ها سراغ پناهجویان می آیند و پیشنهاد می دهند. ما پول را می دهیم و با هم در ارتباطیم. آنها به ما می گویند کی و کجا برویم تا ما را با خودشان ببرند. من هم منتظر روز موعود هستم. بریتانیا برای من شبیه بهشت است. روز یکشنبه 112 پناهجو از جمله یک کودک با هشت قایق از همین راستا وارد بریتانیا شدند.

بسته نقره ای بین چهار تا 6500 دلار هزینه دارد و به معنی سوار شدن بر یک قایق نه چندان ایمن است. بسته برنزی فقط حدود 1300 دلار برای پناهجویان خرج دارد و در آن قاچاقچی ها افراد را سوار قایق های دزدی می نمایند. در 10 روز گذشته حدود 1000 پناهجو با همین روش پا به خاک بریتانیا گذاشته اند؛ کشوری که قوانین مهاجرت و پناهندگی اش نسبت به دیگر کشورهای اروپایی آسان تر است و مردم آسیا و آفریقا می کوشند با هر روش ممکن وارد آن شوند.

از آنجا که اردوگاه پناهندگان در بندر کاله فرانسه بسته و برچیده شده، پناهجویان و ساکنان اردوگاه می کوشند پیش از رانده شدن به اردوگاه ها و شهرهای دورتر از راه کانال به بریتانیا برسند. پلیس مرزهای دریایی بریتانیا از سال 2019 جلوی ورود پناهجویان و نزدیک شدن قایق ها قاچاقچیان را به مرزها نگرفته اما با شدیدتر شدن فرایند ورود پناهندگان در دو هفته اخیر، به نظر می رسد در چند روز آینده به درخواست وزارت کشور بریتانیا پلیس وارد عمل گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 632

به "بسته های طلایی، نقره ای و برنزی قاچاقچی هان انسان برای انتقال پناهجویان به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته های طلایی، نقره ای و برنزی قاچاقچی هان انسان برای انتقال پناهجویان به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید