برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال 8 آذر، تایید اساسنامه در دستور کار

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز با حضور حیدر بهاروند، مهدی محمد نبی، محمود اسلامیان، علی کفاشیان، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، فریدون اصفهانیان، راهنمایی ممبینی و لیلا صوفی زاده در دفتر ریاست فدراسیون برگزار گردید

برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال 8 آذر، تایید اساسنامه در دستور کار

در ابتدای این نشست، سرپرست فدراسیون به راستا قانونی طی شده درباره اساسنامه طی 6 ماه گذشته اشاره نمود و از کوشش های موثر و ارزشمند اعضای مجمع، هیات رئیسه، دبیرکل، کمیته حقوقی و تدوین مقررات و دپارتمان بین الملل و همچنین ارائه طریق وزارت ورزش و جوانان و دیگر سازمان های ذیربط تقدیر کرد.

بهاروند در این باره مطرح نمود: خوشبختانه پیش نویس اساسنامه و مقررات انتخاباتی واصل شد و می بایست جلسه مجمع عمومی به منظور تصویب اساسنامه و مقررات انتخاباتی و متعاقباً مجمع انتخاباتی نیز مشخص و برگزار شود.

در ادامه موارد ذیل به تصویب اعضای هیات رییسه رسید؛

1- اساسنامه، مقررات انتخاباتی و دستور العمل برگزاری مجمع مورد تایید اعضای هیات رییسه نهاده شد و مقرر شد در موعد زمانی مقرر به فیفا ارسال شود.

2 - دستور جلسه مجمع عمومی درباره تصویب اساسنامه، مقررات انتخاباتی، دستورالعمل انتخاب اعضای کمیته های انتخاباتی و سایر موارد مورد تصویب نهاده شد.

3 - با توجه به شدت شیوع ویروس کرونا برگزاری مجمع عمومی به صورت مجازی در روز شنبه 8 آذر 99 در اولویت نهاده شد و در صورت عادی شدن شرایط با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی مجمع به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

4- دبیرخانه مجمع با توجه به مفاد مواد 27 و 28 اساسنامه فعلی، نسبت به صدور اطلاعیه رسمی و همچنین ارسال دعوتنامه و کلیه مدارک به اعضا مجمع اقدام خواهد نمود. بدیهی است به منظور سهولت در فرآیند انجام امور اداری مجمع، به وسیله سامانه الکترونیک مجمع نسبت به ارسال کلیه مدارک اقدام و ملاک عمل خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 800

به "برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال 8 آذر، تایید اساسنامه در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال 8 آذر، تایید اساسنامه در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید