بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ چقدر است؟

به گزارش شهر وبلاگ، میزان بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ فوتبال برای انجام تبلیغات محیطی این دو باشگاه معین شد.

بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ چقدر است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از اتفاقات مهمی که در ابتدای لیگ بیست و یکم رخ داد، سپرده شدن حق تبلیغات محیطی استقلال و پرسپولیس به خود این دو باشگاه بود. اتفاقی که در ابتدا سازمان لیگ فوتبال مخالف آن بود اما پس از کش و قوس های فراوان تبلیغات محیطی را در ازای دریافت سهم قانونی اش به استقلال و پرسپولیس واگذار کرد.

پس از اعلام آمادگی سازمان لیگ فوتبال، کارگزاران استقلال و پرسپولیس با ارائه تضامین بانکی به این سازمان، موظف شدند که سهم 20 درصدی سازمان لیگ از تبلیغات محیطی را به حسابشان واریز کنند. اکنون پیگیری های خبرنگار ایسنا نشان داد که کارگزار پرسپولیس با وجود این که نتوانسته به طور کامل تعهدات مالی اش به سرخ پوشان را عملی کند، هیچ بدهی ای به سازمان لیگ فوتبال ندارد.

از آن طرف اما، کارگزار استقلال 30 میلیارد تومان به سازمان لیگ فوتبال بابت انجام تبلیغات محیطی بدهکار است. مدیران سازمان لیگ فوتبال برای وصول این طلب با کنندگان حقوقی باشگاه استقلال و کارگزارش جلسه ای برگزار کرده بودند که در این جلسه طرف استقلال، دو روز برای پرداخت مطالبات سازمان لیگ فرصت خواسته بود اما پس از سرانجام این مهلت، پولی به حساب این سازمان واریز نشد. به همین علت قرار است جلسه جدیدی برگزار شود تا موضوع بدهی کارگزار باشگاه استقلال به سازمان لیگ فوتبال حل و فصل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1933

به "بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی کارگزاران استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید