بانک ها فردا تعطیل هستند

به گزارش شهر وبلاگ، شورای هماهنگی بانک ها در اطلاعیه ای بیان نمود که طبق مصوبه 1400/4/16 هیئت وزیران مبنی بر تعطیلی کلیه دستگاه های اجرایی در روز های پنج شنبه تا خاتمه مرداد ماه اعلام می گردد:

بانک ها فردا تعطیل هستند

کلیه واحد های صنف و ستاد بانک ها هم به استناد مصوبه مذکور در روز پنج شنبه 1400/4/17 تعطیل است بنابراین، از مسئولین محترم شعب بانک ها تقاضا می گردد که نسبت به پول گذاری و پشتیبانی کلیه دستگاه های خودپرداز اقدام نمایند تا در انجام امور بانکی هموطنان عزیز خللی وارد نگردد.

در ادامه اطلاعیه شورای هماهنگی بانک ها از هموطنان و مشتریان درخواست شده است تا از خدمات غیرحضوری بانک ها استفاده نمایند.

بعلاوه، دبیران شورای هماهنگی استان ها باید در این خصوص هماهنگی لازم را با استانداران داشته باشند.

گفتی است که با تصویب امروز هیات وزیران، با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تأمین برق مورد احتیاج بخش های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، ادارات و سازمان های دولتی در تهران و سراسر کشور تا سرانجام مرداد ماه، در روز های پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

از سوی دیگر، محمدرضا جمشیدی- دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی هم اظهار داشت: کلیه بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی به تبعیت از مفاد مصوبه شماره 41509/ت58967ه مورخ 1400/4/16 هیات محترم وزیران از روز 1400/4/17 تا سرانجام مرداد امسال در روز های پنج شنبه تعطیل هستند.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

زرین گراف

زرین گراف: عصر طلایی گرافیک
منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1578

به "بانک ها فردا تعطیل هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک ها فردا تعطیل هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید