اینستاگرام روی قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست کار می نماید

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش وب سایت TechCrunch، اینستاگرام روی قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست کار می نماید تا فرایند بازنشر پست های مختلف بسیار راحت تر صورت بگیرد.

اینستاگرام روی قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست کار می نماید

برخلاف بسیاری از اپلیکیشن های اجتماعی دیگر، اینستاگرام هیچوقت راه چاره ساده ای برای اشتراک گذاری مجدد پست های مختلف برای کاربرانش نداشته است. اما اینطور که به نظر می رسد، این شرایط قرار است به زودی تغییر کند چرا که گفته می گردد اینستاگرام در حال تست و آنالیز قابلیت پست مجدد با گروه کوچکی از کاربران است. چند روز پیش بود که مت ناوارا، مشاور فنی اینستاگرام به وجود این قابلیت اشاره داشت و بعد از آن هم خود متا، شرکت مادر اینستاگرام رسما این موضوع را تأیید کرد.

این صحبتی بود که مت ناوارا دیروز انجام داد. او حتی یک اسکرین شات از صفحه رسمی آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام منتشر نموده که نشان می دهد قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست قرار است در کنار گزینه های پایین صفحه، در یک بخش مجزا به نمایش در بیاید که احتمالا کاربران با کلیک روی آن می توانند به تمام پست هایی که یک مخاطب بازنشر نموده دسترس داشته باشند.

فرایند اشتراک گذاری مجدد یک پست هم به احتمال بسیار فراوان به وسیله گزینه ای تحت عنوان Repost (هنوز نام آن اعلام نشده) صورت خواهد گرفت که در کنار پست تمام کاربران به نمایش در خواهد آمد. البته طبق گفته های یکی از افشاگران به نام الساندرو پالوزی، ظاهرا این گزینه در منوی اشتراک گذاری پست ها قرار خواهد داشت.

از آن جایی که اینستاگرام فعلا در حال تست و آنالیز این قابلیت است، نمی توان گفت چه زمانی شاهد عرضه رسمی آن برای اپلیکیشن یادشده خواهیم بود. این قابلیت یکی از آن تغییرات خوبی است که شاید بتواند کاربران معترض به تغییرات اخیر اینستاگرام را کمی آرام کند. منظورمان همان تغییراتی است که باعث شده اینستاگرام شبیه به تیک تاک گردد.

در حال حاضر تنها راهی که برای بازنشر پست یک کاربر در اینستاگرام وجود دارد این است که از آن اسکرین شات بگیریم و خودمان آن را پست کنیم. یا اگر هم محتوا ویدیویی بود، آن را دانلود و بار دیگر پست کنیم. اما با اضافه شدن قابلیت تازه، دیگر نیازی به طی کردن این همه مراحل نخواهد بود.

منبع: DigitalTrends

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 شهریور 1401 بروزرسانی: 20 شهریور 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2006

به "اینستاگرام روی قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست کار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام روی قابلیت اشتراک گذاری مجدد پست کار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید