ادعاهای پوچ مدیران حقوقی سرخابی در مقابل پرونده های خارجی

به گزارش شهر وبلاگ، آمار نشان می دهد مدیران حقوقی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال ضعیف ترین عملکردها را در این باشگاه ها در قبال پرونده های خارجی داشته اند.

ادعاهای پوچ مدیران حقوقی سرخابی در مقابل پرونده های خارجی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تاریخ فوتبال ایران به یاد ندارد که دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پرونده های شکایتی خود در فیفا برنده شوند اما مصاحبه ها و نقل قول های مدیران حقوقی این دو باشگاه قبل از صدور رای هر پرونده ای در نوع خودش قابل توجه است.

مدیران حقوقی که معین نیست بر چه اساس و کارنامه ای در دو باشگاه سرخابی پست گرفته و پرونده های مهم خارجی را در دست می گیرند. این در حالی است که آنها از جمله افرادی در باشگاه شان هستند که بیشترین حقوق را دریافت می نمایند.

اخیرا مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس مدعی شده در پرونده شکایتی گابریل کالدرون به دنبال توافق با وی هستیم تا خطری باشگاه را تهدید نکند. او تقریبا دو هفته پیش هم همین اظهارنظر را هم در خصوص پرونده برانکو ایوانکوویچ داشت اما الان می بینیم که باشگاه پرسپولیس در آستانه محرومیت سنگین بابت این پرونده شکایتی واقع شده است.

مشابه این مسئله را در باشگاه استقلال در چند سال اخیر همواره شاهد بوده ایم و همواره این طور بوده که بعد از اعلام رای فیفا و محکومیت باشگاه های سرخابی مدیران این باشگاه هستند که بابت ناتوانی در عقد قرارداد محکم و پرداخت به موقع دستمزد خارجی ها سرزنش می شوند. در این میان شاید بهتر باشد نظارتی هم بر عملکرد مدیران حقوقی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گردد که چرا در هر پرونده ای بازنده تمام عیار هستند.

شاید بهتر باشد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در استخدام وکلای حقوقی خود قویتر عمل نموده و از افراد کار بلد و با سابقه در این پست های مهم استفاده نمایند تا حداقل در بعضی پرونده ها به نتیجه مثبت برسند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 714

به "ادعاهای پوچ مدیران حقوقی سرخابی در مقابل پرونده های خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعاهای پوچ مدیران حقوقی سرخابی در مقابل پرونده های خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید