شروع طوفان و کاهش محسوس دما در تهران ، مردم همچنان آماده باشند ، توقف در کنار رودخانه ها ممنوع

به گزارش شهر وبلاگ، باد شدید، کاهش دما و بارش باران در تهران همزمان با اعلام هشدار زرد از سوی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران دقایقی پیش شروع شد.

شروع طوفان و کاهش محسوس دما در تهران ، مردم همچنان آماده باشند ، توقف در کنار رودخانه ها ممنوع

به گزارش خبرنگاران، ورودسامانه نو به مرکز، تهران را تحت تاثیر قرار داده این سامانه با وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس دما همراه بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران عصر دیروز از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داده و با ورود این سامانه، لغزندگی جاده ها، احتمال ریزش کوه و احتمال آبگرفتگی معابر را پیش بینی نموده بود.

به گفته حامد یزدی مهر، با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی استان تهران وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از بعدازظهر دوشنبه نهم آبان ماه(امروز) شروع و تا روز سه شنبه دهم آبان ماه خاتمه خواهد یافت.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران بعلاوه با اشاره به نوع مخاطره سامانه مذکور به شهروندان توصیه نموده بود از تردد در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها خودداری نمایند.

در هشدار زرد رنگ مدیریت بحران استان تهران، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک برای منطقه ها جنوبی و غربی استان تهران پیش بینی و از مردم خواسته شده نسبت به هشدارهای صادر شده توجه ویژه داشته باشند، چرا که در این سامانه لغزندگی جاده ها، احتمال ریزش کوه، احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 2030

به "شروع طوفان و کاهش محسوس دما در تهران ، مردم همچنان آماده باشند ، توقف در کنار رودخانه ها ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع طوفان و کاهش محسوس دما در تهران ، مردم همچنان آماده باشند ، توقف در کنار رودخانه ها ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید