یاری هواوی برای جلوگیری از شیوع کووید19 در هند

به گزارش شهر وبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، روز گذشته هند اعلام نمود 1071 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند. این در حالی است که مقامات این کشور بیم آن دارند که تعداد مبتلایان در مدت زمان کوتاهی بسیار بیشتر گردد.

یاری هواوی برای جلوگیری از شیوع کووید19 در هند

به همین دلیل شرکت چینی هواوی اعلام نموده منابع خود را در اختیار دولت هند قرار می دهد تا بتواند با ویروس کووید 19 مقابله کند.

جی چن مدیر ارشد هواوی در هند اعلام نموده مشغول آنالیز روش هایی است تا دانش و تجربیات خود از شرایط چین را برای مقابله با ویروس کرونا در هند به کار گیرد. همچنین این شرکت میخواهد از فناوری های نوین مانند دستگاه های رصد دمای بدن از راه دور برای کنترل شیوع کووید 19 در این کشور استفاده کند.

علاوه بر این موارد، چن فاش نموده هواوی آماده است فناوری تصویربرداری گرمایی 5G را به کار گیرد. در چین از این فناوری برای کنترل شیوع ویروس کووید19 استفاده شده است. فناوری مذکور می تواند دمای اشیای در حال حرکت را به طور دقیق اندازه گیری کند و با خوانش هرگونه اطلاعات غیر معمول، پیغام هشداری صادر کند.

از سوی دیگر هواوی پیشنهاد نموده از فناوری 5G برای برقراری تله کنفرانس میان کارشناسان پزشکی استفاده گردد. به این ترتیب پزشکان می توانند بدون حضور فیزیکی بیماران را درمان نمایند. در کنار این موارد می توان از پلتفرم های تصویربرداری تشخیصی از راه دور 5G و ربات های پزشکی5G برای مراقبت از بیماران قرنطینه شده استفاده کرد.

البته هند هنوز آزمایش های فناوری نسل پنجم اینترنت را آغاز ننموده است.وزارت مخابرات این کشور تصمیم دارد آزمایش های مربوط را از ماه جاری آغاز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 131

به "یاری هواوی برای جلوگیری از شیوع کووید19 در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری هواوی برای جلوگیری از شیوع کووید19 در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید