هتل داریوش کیش؛ هتلی معروف و مجهز در جزیره

به گزارش شهر وبلاگ، یکی از شهرهای بی مثال ایران، جزیره کیش بوده که در میان مسافران بسیار مشهور است. این شهر دیدنی مراکز اقامتی مجهزی را برای گردشگرانش فراهم نموده تا بتوانند با اقامت در آنها، طعم واقعی سفری رویایی را بچشند. یکی از این مراکز، هتل داریوش کیش بوده که ما در این مقاله خواندنی قصد داریم تا شما را با نحوه رزرو هتل داریوش کیش آشنا و از تلفن هتل داریوش کیش آگاهتان کنیم.

هتل داریوش کیش؛ هتلی معروف و مجهز در جزیره
بیشتر بخوانیدجزیره کیش نگین خلیج فارس با جاذبه های گردشگری فراوان

فهرست مطالب

هتل عظیم جزیره کیشقوانین ویژه هتلپارکی دیدنی که در یک قدمی هتل استبعضی امکانات هتلرستوران و کافه های موجود در هتل اطلاعات کلی

هتل عظیم جزیره کیش

هتل داریوش کیش در سال 1382 تاسیس شده و وسعتش چیزی حدود 123 هزار مترمربع است. یکی از ویژگی های هتل داریوش که آن را خاص نموده، این است که شما کیفیت و اصالت را در هر بخش آن می توانید به خوبی مشاهده نمایید. در واقع، این هتل ترکیبی از هتلی مدرن و یک تاریخ پر افتخار ایرانی بوده و در نگاه اول، شما را به یاد تخت جمشید می اندازد. لازم هست بدانید که هتل داریوش کیش در سالهای 2012، 2014 و 2015 توانسته تا جایزه جهانی سفر را از آن خود کند و خوش بدرخشد.

قوانین ویژه هتل

-اگر قصد استفاده از ترانسفر را دارید، باید بگوییم که در هنگام رزرو و در صورتیکه مشخصات پروازتان معلوم است، باید این موارد را در قسمت توضیحات ذکر کنید. البته، حداکثر تا 24 ساعت بعد از ورود به هتل امکان ثبت این مورد وجود دارد و جای نگرانی نیست.

-تغییر تاریخ و کنسل کردن رزرو هتل داریوش کیش امکانپذیر نیست.

-اتاقهای دو تخته در هتل داریوش در قالب یک تخت دو نفره هستند، بنابراین اگر احتیاج به یک تخت اضافه دارید، می توانید بگویید تا برایتان یک کاناپه تخت شو بیاورند. قابل ذکر است که برای این درخواست از شما هزینه ای اضافی دریافت نخواهد شد.

-اگر سن کودکی که همراه شما است کمتر از هفت سال باشد، هزینه اقامت برایش رایگان است. اما، برای افراد بالای 12 سال اینطور نیست و هزینه آن بصورت یک نفر کامل محاسبه می گردد.

پارکی دیدنی که در یک قدمی هتل است

در پارک دلفین که در یک قدمی هتل داریوش بوده، شما می توانید به همراه خانواده و دوستان به تفریح بپردازید. در این مجموعه باغ پرندگان نیز وجود دارد که بیش از 50 گونه پرنده در آن زندگی می نمایند. همچنین، فضای سرسبز بسیار زیبایی داشته که در آن گونه های گیاهی بی مثالی وجود دارند. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید گربه دریایی، شیر دریایی، پنگوئن ها و دیگر موجودات آبزی را از نزدیک ببینید، پیشنهاد می کنیم سری به این مجموعه بزنید.

بعضی امکانات هتل

-پارکینگ و ترانسفر فرودگاهی از خدماتی بوده که برای مسافران هتل داریوش رایگان هستند.

- سرو صبحانه مفصل و ناهار رایگان بوده که بسته به نوع رزرو به صورت آلاکارت یا به صورت سلف سرویس به مسافران ارائه می گردد و متنوع ترین غذا و دسرها را شامل می گردد.

-تلویزیون IPTV رایگان بوده، در اتاقهای این هتل نصب شده و مسافران می توانند برای دیدن فیلم، مشاهده صورت حساب، گوش دادن به موسیقی، مشاهده کانال های بین المللی و شبکه های تلویزیونی ایران از آن استفاده نمایند.

-در این مجموعه زمین تنیس، باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی، استخر روباز برای آقایان، جکوزی، سونای خشک و بخار بچشم می خورند. همچنین، این هتل سالنهای ماساژ داشته که انواع ماساژهای تایلندی و فیش پدیکور را به مشتریانشان ارائه می دهند.

- زمین بازی پینت بال در محوطه هتل واقع شده و شما می توانید با خانواده و دوستان به مدت 60 الی 120 دقیقه در آن حضور داشته باشید.

-مسافران می توانند با استفاده از تجهیزات و کادری حرفه ای نیز به غواصی پرداخته و از تماشای موجودات دریایی نهایت لذت را ببرند.

رستوران و کافه های موجود در هتل

دو رستوران به نامهای آپادانا و پاسارگاد در این هتل قرار داشته که در آنها انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی طبخ می شوند. رستوران پاسارگاد در طبقه همکف و در قسمت انتهایی بوده و رستوران آپادانا در قسمت مرکزی طبقه همکف واقع شده است. هتل داریوش علاوه بر رستوران، سه کافی شاپ مدرن را نیز در خود جای داده که محیطی بسیار صمیمی و محبت آمیز دارند. کافی شاپ لابی یکی از این سه کافی شاپ بوده که می تواند گزینه مناسبی برای قرارها و ملاقاتهای محبت آمیز باشد.

کافی شاپ لانج از دیگر کافی شاپ های هتل بوده و در آن انواع غذاهای فرنگی و سنتی ایرانی طبخ می شوند. این کافی شاپ در طبقه همکف قرار داشته و خدماتش از ساعت 18 الی 21 برای مسافرانی که اتاق لوکس هتل را رزرو نموده اند، رایگان است. کافی شاپ سوم، کافی شاپ استخر بوده که در ساحل هتل واقع شده و فضایی بسیار دلنشین دارد.

اطلاعات کلی

آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش

تلفن هتل داریوش کیش: 0764444900

منبع: همگردی
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 960

به "هتل داریوش کیش؛ هتلی معروف و مجهز در جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل داریوش کیش؛ هتلی معروف و مجهز در جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید