مقاله: هتل بوناونچر مونترال (Bonaventure Montreal Hotel) 4 ستاره

به گزارش شهر وبلاگ، همه 397 اتاق این هتل مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سیستم گرمایش، ملافه های ضد آلرژی، منوی بالش و تهویه مطبوع تنها بخشی از خدمات این هتل می باشد. بعلاوه دارای میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، قهوه و چای ساز، یخچال، روزنامه های رایگان و تلفن نیز است. نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. اگر به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه از میز پذیرش بخواهید.

مقاله: هتل بوناونچر مونترال (Bonaventure Montreal Hotel) 4 ستاره

این هتل در سال 1967 ساخته شده است و در مرکز شهر مونترال واقع شده و نزدیک به بسیاری از جاذبه های مهم این شهر است. این هتل با 2.5 هکتار از باغ ها و منظره های زیبا و بعلاوه سالن بی نظیر و استخر روباز و تراس، منظره های خیره نماینده ای را به داراست. هتل بناونچر مونترال بعلاوه دارای چندین رستوران لذیذ و بعلاوه امکانات برگزاری مهمانی است. فستیوال های متعدد، گالری های هنری، موزه ها و رستوران های مشهور این شهر تنها با چند قدم از هتل در دسترس هستند.

900 Rue de la Gauchetière O, Montréal, QC H5A 1E4, Canada

کافه بلودر Belvedere: واقع شده در لابی، صبحانه سبک، ناهار و شام را همراه با تنقلات ارائه می دهد. روزانه از صبح تا اوایل شب باز است و دارای محیطی نشستن راحت و صمیمی است.

خدمات و امکانات تفریحی این هتل 4 ستاره نیز شامل استخر در فضای باز (تمام سال) و مرکز تناسب اندام می باشد، بعلاوه دارای یک باغ زیبا و یک کافه نیز می باشد که برای سفارش نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی دلخواه خود را در فضایی دلنشین همراه با منظرهی از فضای هتل بنوشید.

منبع مقاله: هتل بوناونچر مونترال (Bonaventure Montreal Hotel) 4 ستاره

انتشار: 16 دی 1400 بروزرسانی: 16 دی 1400 گردآورنده: shahreweblog.ir شناسه مطلب: 1787

به "مقاله: هتل بوناونچر مونترال (Bonaventure Montreal Hotel) 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل بوناونچر مونترال (Bonaventure Montreal Hotel) 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید